• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • agnesokattis08
    Majuutschi skrev 2010-05-14 21:36:26 följande:
    Jag ahr åkt på en kryssning med 3 andra från fl varav 1 jag aldrig träffat, o dom andra 2 hade jag träffat en gång.. Vi hade skitkul..
    åh fasen va kul

    ja vill oxå åka har bara åkt roddbåt i mitt liv
  • MysTic PrincesS

    En kryssning kanske hade varit kul?

    Iofs så var mina 2 senaste ingen hit. Första var året efter Estonia och då satt jag + resesällskap och kramade livvästar och på andra fick jag ett frispel på en kompis som tyckte synd om en grillad kyckling. Sånt diskuterar man bara inte med en bakis, skakis och sjösjuk

  • Majuuu
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 21:41:12 följande:
    åh fasen va kul ja vill oxå åka har bara åkt roddbåt i mitt liv
    Vi får väl se till att dra ihop ett gäng o åka på kryssning.. Det var jättekul.. O jag hade min första kväll utan ringar o flörtade lite med bartendern vilket resulterade i gratisdrinkar för mig o mina nya vänner den kvällen..
  • Isanje

    Ang dejtingsidor så är jag med på happypancake. Asså om en 20 åriong skriver.. visst är han bara ute efter lite kul med en sk milf så jkan kan skryta för sina kompisar? eller är jag ute och cyklar nu?

    {#lang_emotions_kiss}

  • daddy XL

    har oxå träffa några i en tråd på FL för LÄÄÄÄNGE sen va på party i e-tuna va oxå kul :) enda gången jag träffat nån via nätet tror jag eller njaa en gång innan faktiskt  och den tjejen kom fram till mig på krogen o fråga om jag kände igen henne och så klart gjorde jag inte det :S och satt med några kompisa och hon såg väldigt bra ut så polarna skratta väldigt mycket åt det men snackade lite och slutade med att hon skulle hem och baka pepparkakor tydligen så ve den en inbjudan som jag inte riktigt va med på men vi dejta ett tag och hade en kort romans eller vad man ska kalla det ....

  • Majuuu
    Isanje skrev 2010-05-14 21:44:56 följande:
    Ang dejtingsidor så är jag med på happypancake. Asså om en 20 åriong skriver.. visst är han bara ute efter lite kul med en sk milf så jkan kan skryta för sina kompisar? eller är jag ute och cyklar nu?
    Så tänker jag oxå... Jag dissar ju alla småkillar för jag vill ha en man inte en pojke..
  • agnesokattis08
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-14 21:43:10 följande:
    En kryssning kanske hade varit kul?Iofs så var mina 2 senaste ingen hit. Första var året efter Estonia och då satt jag + resesällskap och kramade livvästar och på andra fick jag ett frispel på en kompis som tyckte synd om en grillad kyckling. Sånt diskuterar man bara inte med en bakis, skakis och sjösjuk
    hahaha, de där låter ju skitkul grillad kyckkling men kan förstå att när man e sjösjuk så e de inte lika kul
  • daddy XL
    Isanje skrev 2010-05-14 21:44:56 följande:
    Ang dejtingsidor så är jag med på happypancake. Asså om en 20 åriong skriver.. visst är han bara ute efter lite kul med en sk milf så jkan kan skryta för sina kompisar? eller är jag ute och cyklar nu?
    märks nog ganska snabbt om det är så :)
  • agnesokattis08
    daddy XL skrev 2010-05-14 21:45:08 följande:
    har oxå träffa några i en tråd på FL för LÄÄÄÄNGE sen va på party i e-tuna va oxå kul :) enda gången jag träffat nån via nätet tror jag eller njaa en gång innan faktiskt  och den tjejen kom fram till mig på krogen o fråga om jag kände igen henne och så klart gjorde jag inte det :S och satt med några kompisa och hon såg väldigt bra ut så polarna skratta väldigt mycket åt det men snackade lite och slutade med att hon skulle hem och baka pepparkakor tydligen så ve den en inbjudan som jag inte riktigt va med på men vi dejta ett tag och hade en kort romans eller vad man ska kalla det ....
    haha, baka pepparkakor e de så man kallar de n för tiden
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-14 21:45:08 följande:
    har oxå träffa några i en tråd på FL för LÄÄÄÄNGE sen va på party i e-tuna va oxå kul :) enda gången jag träffat nån via nätet tror jag eller njaa en gång innan faktiskt  och den tjejen kom fram till mig på krogen o fråga om jag kände igen henne och så klart gjorde jag inte det :S och satt med några kompisa och hon såg väldigt bra ut så polarna skratta väldigt mycket åt det men snackade lite och slutade med att hon skulle hem och baka pepparkakor tydligen så ve den en inbjudan som jag inte riktigt va med på men vi dejta ett tag och hade en kort romans eller vad man ska kalla det ....
    Jag ahr tappat räkningen på hur många jag träffat via nätet.. har senaste året träffat massor emd andra mammor här i västerås. Verkligen ett jättebra sätt att lära känna nytt folk på.. Sen har ju jag nätdejtat massor när jag var ung..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D