• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:14:10 följande:
    Vi flummar på... En del vill åka på kryssning o andra vill ha avklädda pyjamaspartyn..
    ähh det hängde ju ihop :)  .
    men skule nog bli massa intressanta diskussioner oxå tror jag faktiskt efter några glas skulle vi alla sitta o snacka om våra barn o sen stå på dansgolvet haha
  • agnesokattis08
    Irre skrev 2010-05-14 22:16:22 följande:
    Så vi ska inte vara svampar
    daddyxl svamlar i nattmössan, han har nog påbörjat pyamasparyt redan
    de e inga svampar utan en man med svamp nertill inte daddyxl alltså utan en annan
  • agnesokattis08
    daddy XL skrev 2010-05-14 22:18:03 följande:
    ähh det hängde ju ihop :)  .men skule nog bli massa intressanta diskussioner oxå tror jag faktiskt efter några glas skulle vi alla sitta o snacka om våra barn o sen stå på dansgolvet haha
    snacka om barna skulle ja nog inte göra.. eller de beror ju på.. men de e klart att om man åker iväg sådär så bli de ju en del drinkar o sånt pyssel prassel
  • Irre
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 22:18:27 följande:
    daddyxl svamlar i nattmössan, han har nog påbörjat pyamasparyt redan de e inga svampar utan en man med svamp nertill inte daddyxl alltså utan en annan
    Hmmm....en man med svamp nertill? Informera mig, för jag fattar nada Vill ju ha en man som vet vad han ska göra med sin sak nertill
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-14 22:07:36 följande:
    vi ska åka kryssnig o Majuutschi blev serverad drinkar av nån med svamp hahaha
    Knasboll.. Jag blev inte serverad av nån med svamp.. Det var agnesokattis.. Jag fick gratisdrinkar genom lite småflörtande o en liten felläsning av en namnskylt..
  • MysTic PrincesS
    agnesokattis08 skrev 2010-05-14 22:19:51 följande:
    snacka om barna skulle ja nog inte göra.. eller de beror ju på.. men de e klart att om man åker iväg sådär så bli de ju en del drinkar o sånt pyssel prassel
    Som äkta inflyttad snålänning så måste jag ju redan nu påpeka att jag kommer smuggla ombord alkohol, det är ju sviiiiindyrt att dricka på båtar {#lang_emotions_cheers}
  • daddy XL
    Majuutschi skrev 2010-05-14 22:20:30 följande:
    Knasboll.. Jag blev inte serverad av nån med svamp.. Det var agnesokattis.. Jag fick gratisdrinkar genom lite småflörtande o en liten felläsning av en namnskylt..
    FÖRLÅT DÅ haha och ska nog sluta diskutera svampen  annars försvinnner väl alla haha
  • Majuuu
    daddy XL skrev 2010-05-14 22:18:03 följande:
    ähh det hängde ju ihop :)  . men skule nog bli massa intressanta diskussioner oxå tror jag faktiskt efter några glas skulle vi alla sitta o snacka om våra barn o sen stå på dansgolvet haha
    Ja men det vore nog kul att dra på en kryssning, men jag tycker vi behåller kläderna på så vi kan dra iväg o dansa o sjunga karaoke oxå.. O flörta med barntendrar så vi kanske får napp på gratisdrinkar..
  • daddy XL
    HannaNilsson skrev 2010-05-14 22:20:18 följande:
    Denna tråden rullar tydligen på bra... :) Här är en till singel mamma... :) tss.:D
    Ohhh VÄLKOMMEN :)
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D