• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    tessepesse skrev 2010-05-15 22:08:57 följande:
    ja e super desperat:P har några män gjort sig till känna?
    Jodå.. Finns ju dom som skivit här o så dom som skriver i inboxen istället..

    Dock är dom som skriver här lite lata otycker vi pratar för mycket så dom orkar inte läsa ikapp.. Fattar inte vad dom snackar om..
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-15 22:09:50 följande:
    nä de vill man ju inte själv heller när man ha kräkts o så.. hoppas han inte e magsjuk nu utan att de går över till imorronbitti då..
    Ja verkligen.. Jag bör ju vara frisk ifall jag skulle råka bli bjuden på mat eller nåt sånt..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-15 22:11:09 följande:
    de enda bra med o vara barnfri imorgon är att ja kan soooova länge utan o vakna 7 men hos pappa kan busen soooova fram till 8-9 hmmm men inte här... då sover han istället längre middag om han vart vaken länge som igår... hehe knasunge
    Vad skönt.. Själv är jag knäpp o vaknar tidigt även när jag är barnfri.. Är bättre på att somna om o sova ut om jag sover med nån, men det händer ju itne så ofta nuförtiden.....
  • Majuuu
    PrincessOfIce skrev 2010-05-15 22:11:20 följande:
    Nepp.. inte det minsta kul men nu får han fan tvätta sina egna kläder.. angående kräkis där brevid dig.. Har du provat vatten som är lite sötat så att det smakar gott och bara köra en tesked i taget? Det brukar funka på mina när de mår dåligt..
    Härligt! Det kan jagju inte säga om mitt ex som har en ny "mamma" nu...

    Nej det har jag inte.. han brukar vara jätteduktig på att dricka när han är sjuk, men nu är han väldigt trött.. Tror han ahr somnat nu.. Vi får väl se...
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:13:29 följande:
    Vad skönt.. Själv är jag knäpp o vaknar tidigt även när jag är barnfri.. Är bättre på att somna om o sova ut om jag sover med nån, men det händer ju itne så ofta nuförtiden.....
    precis.. brukar festa de gånger ja är barnfri då stupar man ju i säng för att man kommer hem sååååå sent men nu får ja gå o lägg mig i the big bed o bara snegla där busen brkar krypa upp när ja ska sova utan ha nån buse som ligger brevid mig i sängen o snosar
  • mittenavapril

    Jösses vad ni skriver! Som ensamstående mamma till en trotsig 2 åring så hinner jag inte läsa allt!
    I alla fall så är jag en ensam typ som har en 2 åring här hemma på total heltid. Jag är 37 år boendes i Sthlm-trakten.

    Jag har den otroliga turen att ha fått en dotter som aldrig är sjuk. Hon reagerar inte ens på sprutor...... Hon har åkt på 2 ögoninflamationer, men det är typ allt..... tackar och bockar för det
    Däremot så sover hon ruttet dåligt och väcker mig 3-6 gånger per natt..... och varje morgon har guld i mun tycker hon, ju tidigare desto bättre....... men va fan, det kunde ha varit värre..... jag kunde ju ha haft en närvarande pappa till dottern som låg och drog sig hela morgona och vara svårväckt....... då hade jag fått tuppjuck tror jag, jag vaknar av minsta lilla gny......

    Men vists skulle det vara najs med en karl som tar sitt ansvar, älskar mig och min dotter, gör allt för oss ochöveröser oss med pengar och kärlek

  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-15 22:16:01 följande:
    precis.. brukar festa de gånger ja är barnfri då stupar man ju i säng för att man kommer hem sååååå sent men nu får ja gå o lägg mig i the big bed o bara snegla där busen brkar krypa upp när ja ska sova utan ha nån buse som ligger brevid mig i sängen o snosar
    Jag går ju oxå ut lite då o då när jag är barnfri men jag vaknar ändå tidigt.. inte alls bra med tanke på att man oftast krashlandar i sängen runt 3.. 3-4h är inte tillräckligt med sömn..
  • sugar rush

    så ladies... nu ha ja kröpe ner i sängen
    ja kan ju lika gärna ligga här som o ligga i soffan

  • Majuuu
    mittenavapril skrev 2010-05-15 22:19:39 följande:
    Jösses vad ni skriver! Som ensamstående mamma till en trotsig 2 åring så hinner jag inte läsa allt! I alla fall så är jag en ensam typ som har en 2 åring här hemma på total heltid. Jag är 37 år boendes i Sthlm-trakten. Jag har den otroliga turen att ha fått en dotter som aldrig är sjuk. Hon reagerar inte ens på sprutor...... Hon har åkt på 2 ögoninflamationer, men det är typ allt..... tackar och bockar för det Däremot så sover hon ruttet dåligt och väcker mig 3-6 gånger per natt..... och varje morgon har guld i mun tycker hon, ju tidigare desto bättre....... men va fan, det kunde ha varit värre..... jag kunde ju ha haft en närvarande pappa till dottern som låg och drog sig hela morgona och vara svårväckt....... då hade jag fått tuppjuck tror jag, jag vaknar av minsta lilla gny...... Men vists skulle det vara najs med en karl som tar sitt ansvar, älskar mig och min dotter, gör allt för oss ochöveröser oss med pengar och kärlek
    Vad härligt att hon är frisk.. Min son är inte den friskaste med tanke på hur många gånger han haft feber osv i sitt liv.. vet inte hur många flaskor febernedsättande han fått i sig på sina 2½år... 2 penicillinkurer iaf innan han ens var 8 mån...
    Jobbigt att hon fortfarande vaknar på nätterna. Jag som trodde min dotter var jobbig som började sova hela nätter när hon var 14mån... (hon är 15mån nu)
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:21:49 följande:
    Jag går ju oxå ut lite då o då när jag är barnfri men jag vaknar ändå tidigt.. inte alls bra med tanke på att man oftast krashlandar i sängen runt 3.. 3-4h är inte tillräckligt med sömn..
    näää då sover ja tills ja vaknar sen är man asseg heeela dagen
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D