• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-15 22:46:04 följande:
    wee vill INTE miss you bebis hhehe can du read min svengelska
    klart du saknade mig dom typ 10 min jag avr borta..
  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:55:34 följande:
    klart du saknade mig dom typ 10 min jag avr borta..
    oooo yes in did i did
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-15 22:55:01 följande:
    ah men ska du gå o sova nu mitt i tvätten o allt
    Klart jag itne ska sova.. nu har min storis somnat igen så... Men jag gonattar ju alla som ska sova..
  • sonen08
    sugar rush skrev 2010-05-15 22:55:01 följande:
    ah men ska du gå o sova nu mitt i tvätten o allt
    n'ääää hooo sa ju god natt tll prinssesan
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-15 22:55:04 följande:
    Äh, bjuder på en historia innan jag nattar datorn Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen. - Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar. - Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse. Efter en kort paus säger Gunnar: - Men du har ingen farbror Bosse, vännen! - Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma! - Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten. - Okej pappa! Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen. - Jag gjorde som du sa pappa. - Och vad hände? - Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan. Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt. - Åh herregud! Farbror Bosse då? - Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den. Han slog i botten och ligger där utan att röra sej. Efter en lång paus säger Gunnar: - Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-15 22:56:54 följande:
    Klart jag itne ska sova.. nu har min storis somnat igen så... Men jag gonattar ju alla som ska sova..
    haha,, ja de e ju tur de, de e ju ba vi tre här nu, resten har gett opp
  • sugar rush
    MysTic PrincesS skrev 2010-05-15 22:55:04 följande:
    Äh, bjuder på en historia innan jag nattar datorn Hej, svarar en liten flickas röst i telefonen.- Hej vännen, det är pappa. Är mamma i närheten? säger Gunnar.- Nej, pappa. Hon är uppe i sovrummet med farbror Bosse.Efter en kort paus säger Gunnar:- Men du har ingen farbror Bosse, vännen!- Jo det har jag, och han är uppe i sovrummet med mamma!- Okej då. Jag vill att du gör en sak åt mig. Lägg ned luren, spring uppför trappan, knacka på dörren och ropa åt mamma och farbror Bosse att min bil precis körde upp på garageuppfarten.- Okej pappa!Några minuter senare kommer den lilla flickan tillbaka till telefonen.- Jag gjorde som du sa pappa.- Och vad hände?- Mamma hoppade upp ur sängen utan några kläder och sprang omkring och skrek hysteriskt. Sedan snubblade hon på mattan och föll nedför trappan.Nu ligger hon bara där och hennes nacke har vridit sej konstigt.- Åh herregud! Farbror Bosse då?- Han sprang också upp ur sängen utan några kläder. Han verkade jätterädd och hoppade ut genom fönstret och ned i swimmingpoolen. Men han måste ha glömt att du tömde den på vatten för att rengöra den.Han slog i botten och ligger där utan att röra sej.Efter en lång paus säger Gunnar:- Swimmingpool? Ursäkta men då har jag ringt fel nummer.
    haha, snygg sorti
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-15 22:59:12 följande:
    haha,, ja de e ju tur de, de e ju ba vi tre här nu, resten har gett opp
    ja, det är vi 3 som rular tråden..
  • sonen08

    jaaa saaaa inte sova än på länge... men nu vill ja prata me hunken men han verkar gått i ide

Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D