• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 10:44:44 följande:
    festa händer mer sällan än oftakanske 3-4 ggr förra året festade ja... då hade exet sonen.. iår har ja hunnit 2 fester men då har ja fått bara vara med på förfester för sonens pappa har ej haft han mer än tills de ska ut...
    Själv får jag lämna bort mina barn till sin mormor i och med att jag har ensam vårdnad.. Pappa har bevakat umgänge så det går inte..

    Hade jag haft pengar nu hade jag nog stuckit ut och festat lite men utan pengar går det inte... :(

    Jag går väl ut typ en gång om året om jag har tur.. Annars får jag förlita mig på släktfesterna (Stor släkt)
  • sonen08
    PrincessOfIce skrev 2010-05-16 10:51:24 följande:
    Själv får jag lämna bort mina barn till sin mormor i och med att jag har ensam vårdnad.. Pappa har bevakat umgänge så det går inte..Hade jag haft pengar nu hade jag nog stuckit ut och festat lite men utan pengar går det inte... :(Jag går väl ut typ en gång om året om jag har tur.. Annars får jag förlita mig på släktfesterna (Stor släkt)
    har ingen mormor här i närheten...de bor 36 mil härifrån så de får bli när sonen är hos sin pappa. dock blir ja sällan bjuden på fester känner ej många här i stan vilket är tritst både för mig o sonen
  • Foxy79

    Yes, en tråd för mig!

    mamma: ja, till tjej 4,5 år och kille 2,5 år
    singel, ja, sen  förra sommaren
    desperat: börjar bli... {#lang_emotions_wink}

  • PrincessOfIce
    sonen08 skrev 2010-05-16 10:53:30 följande:
    har ingen mormor här i närheten...de bor 36 mil härifrån så de får bli när sonen är hos sin pappa. dock blir ja sällan bjuden på fester känner ej många här i stan vilket är tritst både för mig o sonen
    Vad trist.. Tur att du har en ansvarstagande pappa till din son åtminstone..

    Vart bor ni nu och vart kommer du ifrån?
  • PrincessOfIce
    Foxy79 skrev 2010-05-16 10:57:38 följande:
    Yes, en tråd för mig!mamma: ja, till tjej 4,5 år och kille 2,5 årsingel, ja, sen  förra sommarendesperat: börjar bli...
    Välkommen till gänget.. :)
  • PrincessOfIce
    Foxy79 skrev 2010-05-16 11:29:02 följande:
    Tackar :)
    Passa på att läsa igenom tråden nu när det är lugnt i den.. :)
    Om du har tid vill säga..
  • sonen08
    PrincessOfIce skrev 2010-05-16 10:57:44 följande:
    Vad trist.. Tur att du har en ansvarstagande pappa till din son åtminstone..Vart bor ni nu och vart kommer du ifrån?
    njeee om hans pappa är såååå ansvarstagande de går ju o diskutera nu var hans mamma ledig denna helgen så han får ju hjälp av henne ...

    ja bor  kristianstad  sen 3 år  men kommer från lidköping... men ej bott där de senaste hmmm sen 04 har ja inte bott där bara vart där o mellanlandat kanske nån månad för sen flytta vidare men nu blir ja kvar här trivs kanon även om ja inte har några riktigt bra vänner... har ju de i mammagruppen men de flesta jobbar/pluggar eller bor utanför stan så vi ses ej ofta...
  • 1Barn
    Isanje skrev 2010-05-14 19:06:27 följande:
    säger en karl att han har barn så är det "ååååååh va gulligt" bla bla,precis som du säger en raggningsreplik. Har man kort i plånkan så är det success liksom. Men berättar en kvinna att honhar barn så ser man dem springa iväg som om man har pesten.
    daddy XL skrev 2010-05-14 18:15:41 följande:
    iofs så är snygg och bra i sängen nått som e olika för alla men annars så e jag med ;),snabbis då ,30 år ung  och har 3 grabbar som jag har 97% av tiden , jobbar som elektriker och bor i södertälje  i mitt lilla radhus detta står iofs i presentationen tror jag iaf :).och Isanje för killar är det nog lite lättare iaf när vi berättar att vi har barn  iaf om man vart o festat då har det nästan funkat som raggnings replik haha.
    Vänd på de ni sagt om raggningsrepliker där så blir de så som jag upplevt de.

    Är inte inne och skriver här annars så blir heller ingen presentation om mig. är bara inne och läser vad ni skriver för skoj skull
  • sonen08
    1Barn skrev 2010-05-16 11:58:53 följande:
    Vänd på de ni sagt om raggningsrepliker där så blir de så som jag upplevt de.Är inte inne och skriver här annars så blir heller ingen presentation om mig. är bara inne och läser vad ni skriver för skoj skull
    hur är de med cee???? saknar henne juuuuu allt bra med dig????
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D