• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-05-16 20:18:04 följande:
    Ja kul om vi blir många ju. Lite fler killar gör ju inget
    Ja men vi får ju med oss 1 iaf... eventuellt 2 om han fixar barnvakt o tar sig till sthlm.. sen vet jag att det finns en 3e oxå, men han hade barnhelg då om jag minns rätt... Så vi får väl se....
  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-16 20:30:45 följande:
    helluuuuuu!! Låter som du haft en underbar dag...... eller inte...Min storis blev plötsligt frisk innan middagen o åt tom lite pasta.. Så det var nog bara solen... Hoppas hoppas! Men jag har fått munsår...
    vart han mer dålig inatt???
    skönt ialla fall att han blev pigg innan dagens slut.. o så hoppas vi att ni andra två inte får de...

    munsår lät ju mindre trevligt, hur ska du göra me kyssarna då haha
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-16 20:35:55 följande:
    vart han mer dålig inatt??? skönt ialla fall att han blev pigg innan dagens slut.. o så hoppas vi att ni andra två inte får de... munsår lät ju mindre trevligt, hur ska du göra me kyssarna då haha
    Ja han kräktes igen vid 3 o hela natten höll han på o gnällde till o från o skulle vara nära mig men var som en kamin o så drack han tillslut vid frukost (men åt inget) o sen efetr det när han vilat i sin säng ½h så kräktes han ner sin säng igen.. så tvättmaskinen har fått jobba idag kan jag lova... Hela dagen har han vilat o sovit o varit trött o varm o gråtig o klängig... Men sen pang så var det borta. Känns verklgien som solsting..

    Vilka kyssar? {#lang_emotions_innocent} Jag får ha puss- o kyssfri vecka.. måste se till att leta upp vem som är min husläkare så jag kan få utskrivet lite piller så sånthär går över fortare..
  • sonen08

    hello hello haft en myig kväll med sonen dock var han sååå trött hehe  stackarn.. men nu sössar han gott o ja hänger här kryssning hmmmm kan nog redan nu tacka nej...

  • sugar rush
    Majuutschi skrev 2010-05-16 20:40:18 följande:
    Ja han kräktes igen vid 3 o hela natten höll han på o gnällde till o från o skulle vara nära mig men var som en kamin o så drack han tillslut vid frukost (men åt inget) o sen efetr det när han vilat i sin säng ½h så kräktes han ner sin säng igen.. så tvättmaskinen har fått jobba idag kan jag lova... Hela dagen har han vilat o sovit o varit trött o varm o gråtig o klängig... Men sen pang så var det borta. Känns verklgien som solsting..Vilka kyssar? Jag får ha puss- o kyssfri vecka.. måste se till att leta upp vem som är min husläkare så jag kan få utskrivet lite piller så sånthär går över fortare..
    huga lill stackarn inte kul när dom e dålig alls ju.. men nu hoppas vi att de va solsting ialla fall

    o du, de finns ju såna där plåster på reklamen ju, he på ett sånt så e de fritt fram
  • Majuuu
    sugar rush skrev 2010-05-16 20:45:50 följande:
    huga lill stackarn inte kul när dom e dålig alls ju.. men nu hoppas vi att de va solsting ialla fall o du, de finns ju såna där plåster på reklamen ju, he på ett sånt så e de fritt fram
    Jag har sånna plåster o det är inte fritt fram bara för man har ett sånt.. Däremot är det mindre risk att man råkar smitta nån o därmed perfekt när man har barn... Vill inte smitta ner dom.. Räcker att jag haft det sen jag var 4 år... hursomhelst är piller det som funkar bäst..
  • Majuuu
    sonen08 skrev 2010-05-16 20:42:06 följande:
    hello hello haft en myig kväll med sonen dock var han sååå trött hehe  stackarn.. men nu sössar han gott o ja hänger här kryssning hmmmm kan nog redan nu tacka nej...
    Skulle ha varit kul om du kunnat följa med.. jag vill ju ha mina medrulare vid min sida..
  • sugar rush
    amicus skrev 2010-05-16 20:43:34 följande:
     tjenare!
    tjing kufus:D
  • sugar rush

    nä kl


    Majuutschi skrev 2010-05-16 20:49:40 följande:
    Jag har sånna plåster o det är inte fritt fram bara för man har ett sånt.. Däremot är det mindre risk att man råkar smitta nån o därmed perfekt när man har barn... Vill inte smitta ner dom.. Räcker att jag haft det sen jag var 4 år... hursomhelst är piller det som funkar bäst..
    nä, klart man smittar fortfarande men ja tänkte mest på utseendet ja, att man ser mer lockande ut UTAN sår haha..
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D