• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:22:52 följande:
    oj då, såg inte priset,

    ja för det läget och storleken på kåken så lär den ha kostat mer.
    Absolut.. Jag var tvungen att kolla vad nåt sånt skulle kosta....
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-08 22:38:00 följande:
    Nu är det natten för mig iaf

    god natt på er
    Hyvää yötä!!
    Halejaaaa!
  • sonen08

    sonen är här ja sonen är här o i vårt glada gäng är sonen här igen............

  • Malena79

    Jahaja. Blir visst lite filmsällskap i kväll oxå. Samma som i förrgår. (Maja: Du vet min taxichaufför ) Gårdagkvällens dejt blir det nog inget mer med iaf. Han kom på att han nog inte var redo för ett förhållande. Synd för det var nog den trevligaste dejten. Dejten från igår förmiddag vill att jag ska komma till honom i Sala imorrn. Blir ju närmare till Västerås sen oxå då Får se om det blir så imorrn eller om det blir utgång och sen åka till Järlåsa

  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-08 22:44:54 följande:
    Jahaja. Blir visst lite filmsällskap i kväll oxå. Samma som i förrgår. (Maja: Du vet min taxichaufför ) Gårdagkvällens dejt blir det nog inget mer med iaf. Han kom på att han nog inte var redo för ett förhållande. Synd för det var nog den trevligaste dejten. Dejten från igår förmiddag vill att jag ska komma till honom i Sala imorrn. Blir ju närmare till Västerås sen oxå då Får se om det blir så imorrn eller om det blir utgång och sen åka till Järlåsa
    Jag har ju iaf vinkat till taxin, men det var lite förmörkt för att se honom...

    Du är aktiv du.. Själv har jag min lilla fika-dejt imorn... Nästan så jag fick en liten oskyldig kram-träff (inte dejt alltså) imorn kväll, men det bidde nog inte så iaf... Menmen.. Det komme rju inte hända där nåt ändå...

    Du får höra av dig när du kommer så jag kan hämta upp dig på nåt sätt vart du nu än kommer.. om du inte får taxi hem till mig såklart..
  • figurehead
    Majuutschi skrev 2010-07-08 22:42:09 följande:
    Härligt.. Drinkproffset.. Går det bra med vanligt bubbelvatten, dvs sodastream-vatten? Eller ska det vara mineralvatten?

    Finns det sånt där oxå? Finns ju allt...
    borde gå bra med sodastream vatten, det är ju för att man ska få lite kolsyrekänsla man har i sodavatten.
  • Majuuu
    figurehead skrev 2010-07-09 12:31:00 följande:
    borde gå bra med sodastream vatten, det är ju för att man ska få lite kolsyrekänsla man har i sodavatten.
    bra det så slipper jag köpa det iaf.. Men jag har för mig att ett annat drinkproffs sa nåt om att det inte skulle vara vanligt socker när vi glodde på den som blandade våra mojitos.. Men jag var lite salongsberusad då så jag kanske minns fel..
  • Malena79
    Majuutschi skrev 2010-07-09 15:32:47 följande:
    Nu ska jag snart på min lilla fika-dejt. Får se om vi ska prata finska eller svenska....
    Lycka till
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D