• Majuuu

    Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D

    Välkommen!

    För att skriva i denna tråd har vi vissa krav... Krav för killar:
    * Singel
    * Snygg
    * Trogen
    * Fräsch
    * Snäll
    * Social
    * Ärlig
    * Tycka om barn
    * Ansvarstagande
    * Kärleksfull
    * Romantisk
    * Glad/positiv
    * Bra i sängen Krav för tjejer:
    * Mamma
    * Singel
    * Desperat

    Även support/stöttande mammor är välkomna.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-15 00:10

    Eftersom denna tråd är en sån succé pratar vi redan om kryssning.. Kryssningstråden finns här:
    www.familjeliv.se/Forum-11-259/m52537560.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-15 20:05


    Dags för höstkryssning!!!!
    Samma kryssningstråd gäller...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-09 22:14

    By request: Nu är även STÖDFAMILJER välkomna.. Med stödfamiljer menar vi stammisar som skaffat sig en partner...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-21 21:09

    TRÅDFEST!!!!!!!!

    När? 11/12 2010
    Var? I CMs lokal
    Allergier? PMa trollkarlen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-13 23:08

    The List

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/desperata-listan-117



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-23 17:01

    Jubileumskryssning!!

    När? 13-14/5 2011
    Var? Båt på Östersjön
    Varför? Tråden fyller 1 år!!!
    Hur? Hopp in i kryssningstråden för mer info o för att anmäla dig!

  • Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D
  • MysTic PrincesS

    MP ska strax logga ut med, har en unge som varit vaken sen innan 8 imorse, ingen middagslur, läkarbesök + bad och lek och han totalvägrar att sova

    Så natti på er och ses la imorgon


    Himlen vill inte ha mig och Helvetet är rädd att jag ska ta över
  • Majuuu
    MysTic PrincesS skrev 2010-07-12 22:49:50 följande:
    MP ska strax logga ut med, har en unge som varit vaken sen innan 8 imorse, ingen middagslur, läkarbesök + bad och lek och han totalvägrar att sova

    Så natti på er och ses la imorgon
    8 är ju lyx.. mina båda vaknade 6.... O ingen vila på dagen var det här inte.. Eller lillisen sov men inte storisen (som visserligen somnade en sväng i bilen på väg till kompisen)...

    Nattinatt!!!
    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
  • sonen08

    jaha alla överger mig igen soooooooooooooooom vanligt...

    har nyss vart på mördar jakt av smååååkryp 3 spindlar blev offer idag föööööööööööörlåt skåne för regnskuren memn vill ej ha dem i mitt kök

  • Malena79

    Jaha ska jag oxå ta mina dagens då...

    Har haft sovsällskap och kommit fram till att jag inte ska träffa honom mer. Tänkte prata med honom i kväll, men fick sms där det står att han är kär i mig. Blev så mycket svårare nu

    Har legat i soffan nästan hela dagen.

    Chattat med trevlig kille som ska kolla på film med mig imorrn (Har träffat honom tidigare)

    Får snart trevligt sällskap oxå

  • sonen08

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH va ja hoppas Ska in på fredag och lyssna på LIVE band här på stan med ett par kompisar Barnfri med Såååååå hoppas ja snyggingen kommer in om han kan villl vill villl åååååååååååhhh han var ju såååå snygg Då menar ja de han jobbar som byggare med sååååå snygg o fin är han och han tycker ja var snygg hehehe den går ju disskutera

    har en liten som är PIGGELIN som INTE vill sooooova middag hmmm hoppas inte han slutar sova middag... ÄNNU han behöver de verkligen..men han vaknade kl 9 idag

  • Majuuu
    Malena79 skrev 2010-07-13 00:05:46 följande:
    Jaha ska jag oxå ta mina dagens då...

    Har haft sovsällskap och kommit fram till att jag inte ska träffa honom mer. Tänkte prata med honom i kväll, men fick sms där det står att han är kär i mig. Blev så mycket svårare nu

    Har legat i soffan nästan hela dagen.

    Chattat med trevlig kille som ska kolla på film med mig imorrn (Har träffat honom tidigare)

    Får snart trevligt sällskap oxå
    Jobbigt med dessa killar som faller hela tiden.. Jag borde ta reda på om "gitarrläraren" har känslor eller inte så jag vet om vi ska fortsätta vara vänner eller inte. Jag har ju som sagt fått en bättre gitarrlärare..
  • Majuuu

    Nu ska jag ta en dusch medan mitt lammkött ändå är ute o lägger presenning på ett tak..

    I'll be back!

  • sonen08
    Majuutschi skrev 2010-07-13 20:52:20 följande:
    Nu är jag tillbaka men ingen är ju här...
    Är alla utmattade av värmen? Obestämd
    här här här här VINKAr seeeer du mig HÄÄÄÄÄR
Svar på tråden Se hit alla singelkillar! Här hittar ni desperata singelmammor :-D