• ulricaz

    Börjar pulvra idag, någon mer?

    Idag börjar jag pulvra med nutrilett. Är det någon mer som vill vara med och kanske följas åt?
    Jag har ca 40 kg att bli av med men har redan gått ner 70 kg med hjälp av en operation så jag är nöjd med att gå ner 10-15kg till.

  • Svar på tråden Börjar pulvra idag, någon mer?
  • stor grön drake

    jag ska börja pulvra Cambridge nästa vecka (tror jag) så fort jag slutat amma sonen helt.
    Har 10 graviditetskilon kvar (dock tappat 15-20 direkt efter förlossningen, men nu stått still i 5 månader) och sedan ca 20 från innan.
    För att nå "idealvikten" för min längd borde jag tappa 30 (alltså 40 totalt) men har fått från säker källa (sjukvården) att med min kroppsbyggnad/benstomme skulle jag behöva svälta mig för att komma dit och hålla det.
    Å om även andra pulver än nutrilette får vara med så hakar jag på


    091109 ღ Linus ღ dragon-pup.blogspot.com
  • Alyssa

    Här vill jag gärna hänga med. Jag började i tisdags och jag har 30-35 kg att gå ner. Jag kör med allevo soppor nu då jag inte pallar med shakerna just nu.
    Mina kg är gravkilon plus lite till som ska bort.

    Hur går det då Ulricaz? Gick första dagen bra?

  • ulricaz
    Alyssa skrev 2010-05-21 09:43:59 följande:
    Här vill jag gärna hänga med. Jag började i tisdags och jag har 30-35 kg att gå ner. Jag kör med allevo soppor nu då jag inte pallar med shakerna just nu. Mina kg är gravkilon plus lite till som ska bort. Hur går det då Ulricaz? Gick första dagen bra?
    Ja det går bra:) Bättre än jag trodde faktiskt!
    Tycker att Nutrilett blåbär är helt ok.
  • stor grön drake

    jag testade Nutrilett när det var nytt för 10 år sen (usch vad gamal jag är ) och kunde inte med dem. Tror nog alla är samma egentligen, ttill slut och sist.
    Men jag har kört cambridge förr, så jag tar det jag vet funkar.

    Jag gick upp igen pga skada, motgångar och stress (som lede till en liten depression som gjorde att jag började tröstät... igen...) men hoppas på bättre lycka denna gång.


    091109 ღ Linus ღ dragon-pup.blogspot.com
  • Pillan2012

    Hej!

    Tror jag joinar er istället för den andra tråden, lite tröttsam stämning där just nu. Jagh ar gått ner 9 kg med cambridge nu och har ca 25 kvar....


    Längtar redan efter Dig!
  • Alyssa
    Pillan2012 skrev 2010-05-21 12:38:09 följande:
    Hej!Tror jag joinar er istället för den andra tråden, lite tröttsam stämning där just nu. Jagh ar gått ner 9 kg med cambridge nu och har ca 25 kvar....
    Härligt! 9kg är ju jättebra. Hur länge har du pulvrat?
  • Bebbeihöst

    Hej!
    Jag hänger gärna med här. Började med Nutrilett i onsdags och är redan trött på chokladsmaken=)
    Har enligt mitt bmi cirka 20 kilo att gå ner, men känner att det är alldeles för mycket. Är helt nöjd med 10.

  • stor grön drake

    Igår gick pulverstarten
    Hittills har det gått bra, trodde jag skulle få svårt att dricka tillräkligt med vatten, men nu dricker jag lite så fort jag blir sugen på något att äta
    Testade zumba dvd'n imorse, måste ju röra på sig lite oxå. Men introduktionen tog 2 timmar att komma igenom, för sonen tröttnade efter halva och blev sur. Nu måste jag möblera om halva huset för att få rum nog framför TV'n när jag ska zumba


    091109 ღ Linus ღ dragon-pup.blogspot.com
  • Yoyna

    Hej!

    Vil så gärna ha hjälp och pepp så jag hoppas jag får hänga på här!

    Vill gärna gå ner i första hand 3 kg men helst kanske 5-6. Blir så imponerad av er som gått ner massor, bra gjort! För mig är dessa kilon i princip en omöjligthet känns det som! På måndag tänkte jag börja med pulver, hoppas även kunna ta dagliga promenader om tiden räcker till bara!

  • stor grön drake

    Yoyna, det är ju när man "bara" ska ha bort några kilo som det är svårast!
    Med 40 extra kilon finns det mycket som "lätt" kan förbrännas, medans har man lite mindre kilon från början brukar det vara trögare.


    091109 ღ Linus ღ dragon-pup.blogspot.com
Svar på tråden Börjar pulvra idag, någon mer?