• MrsNash

    Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17

    Vi snackar vidare om allt mellan himmel och jord och försöker få till lite lekdejter med kidsen då och då!

  • Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17
  • MrsNash

    Så härligt med barnfri vecka, njut och ta hand om varandra!!!
    Nu e vi i Sthlm, så  himla härligt!!

  • Palomis

    Hejhej! Hoppas ni har det bra alla! Vi njuter av sista barnfria dagarna, sedan ska det bli supermysigt att träffa de små ligisterna igen .

    Festen var jättelyckad, det funkade kanon med cateringen. Men oj vad mycket mat det blev över! Vi skickade med matlåda till höger och vänster och folk kom dan efter och åt lunch, men det var ändå en massa kvar. Och gott var det! Vi var lite sega på söndagen eftersom de sista gästerna höll igång till kl 4

  • MrsNash

    Åh va roligt, har ni redan haft festen!! Känner igen det där med att vara seg, vi hade en stor midsommarfest och jag var sliten i typ en vecka efteråt!
    Vi ska ha en tjejkväll med "spelarfruarna" från Drott, funderar starkt på catering då!

    Vi är hemma från Sthlm och ensamm idag för ovanlighetens skull, har besök i stort sett hela tiden, roligt, men intensivt! Om 1½ vecka åker de sista hem och vi ska umgås vi i familjen litegranna!!

  • Baboon

    Så härligt med en barnfri vecka Paloma, vi hade en bra dag och natt nu i veckan. Det blev shopping på dagen och ett dopp i havet sedan Pio på kvällen och en bio. Så vi hann med mycket, mysigt att vara två ibland.

    Idag har min syster varit på besök med sina tre flickor. Emelie tyckte det var mysigt med någon som gärna vill leka lite dockor med henne.

    Vi har haft en bra semester som snart är slut, börjar jobba på onsdag. Då får vi nog börja med lite rutiner igen.
    Emelie skall börja dagis mitten av augusti, lite blandade känslor.

  • MrsNash

    Va avis jag blir på er barnfria vecka Palomis, och ert barnfria dygn Baboon!!! Jag har mitt kvar, Min syrra kommer i slutet av augusti och är barnvakt och då ska vi ha en dejtkväll jag och Mathias, längtar!! Vi har lovat varandra att inte prata alltför mkt om barnen.....


    vad sägs om en ny lekdejt snart?! Typ i slutet av nästa vecka, hur har ni det då?*

  • Baboon

    Det hade varit kul med en lekdejt, jag jobbar torsdag och fredag men tisdag eller onsdag är jag ledig.

    Mrs Nash: Vad har ni för planer på er dejtkväll?

  • MrsNash

    Onsdagen kan jag med! Hur ser det ut för er andra?

    Vi vet inte riktigt än, men det lutar på bio och middag på stan!

  • Palomis

    Hmmm... Onsdag skulle nog funka för mig med. Vi har fortfarande semester och har inte några planer tror jag.

  • Akrobaten

    Vi kan oxå på onsdag !


    `´`´~ Theodor 060722 ~`´`´ `´`´ ~ Cornelia 100425 ~ `´`´
  • Baboon

    Lekdejten kan vara hos mig på onsdag om ni vill. Vilken tid skulle passa er?

Svar på tråden Småbarnsföräldrar i Halmstad, del 17