• Anonyhm

    Varning för film!!! The human centipede.

    Jag är skräckfilmsfantast och har varit sedan jag var liten. Jag älskar slräckfilmer i alla dess former och Pinhead var min stora idol och ungdomskärlek. Detta however tog priset. Jag tror att jag sett varenda skräckfilm som finns och några fler. Denna stängde jag av efter 25 minuter. Den handlar om en galen läkare som är besatt av att skapa en siamesisk trilling genom att använda levande människor som han sammanfogar från anus till mun. Den är vedervärdigt vidrig. Jag mådde bokstavligen så dåligt att jag bad min sambo stänga av. Jag fick gå in i badrummet och skölja ansiktet och efter det kunde jag inte sova.

    Den är så fruktansvärt psykiskt obehaglig och bara tanken på den får mig att må dåligt. Vill du se något vedervärdigt är detta filmen för dig. I övrigt vill jag varna folk som älskar skräckfilmer. Denna är over the top! Se den inte.

    Trailer

     
    ">



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-11 12:22
    Jag citerar "Jordkvinna" i tråden som ger en perfekt och målande beskrivning!

    "Det otäcka med filmen är vetskapen om smärtan. Färska, utdragna tänder, annan persons uppfläkta slemhinna/hud fastklamrad i ansiktet med alla infektioner, blod, bajs, var och slem som går in och ut ur munnen, att kräkas in i en tarm genom såren av de utdragna tänderna och smärtan av de starka vätskorna genom de sargade slemhinnorna, de förstörda knäna de tvingas använda, att inte kunna andas, att bli förnedrade och fråntagna sin person, sitt värde och lära sig apportera tidningar och få piskstraff (som om det är så farligt i sammanhanget). Det "bra" med filmen är läkarens psykologi, att skända, invalidera, förvalta tre människor i en total beroendesituation och dessutom njuta sadistiskt.
    Det är raffinerat och.... avancerat. Snyggt. Att tjejerna placeras bakom mannen (de blir bajsätarna), det finns flera raffinerade, kontroversiella detaljer.

    Det är tufft!"

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-06-11 12:47
    SPOILERVARNING!!!!!!!!!!!!!! DET FÖREKOMMER SPOILERS I HELA TRÅDEN LITE HÄR OCH VAR. VILL DU ABSOLUT INTE RISKERA ATT FÅ VETA SÅ LÄS INTE!!!!

  • Svar på tråden Varning för film!!! The human centipede.
  • Alm
    BillyX skrev 2010-06-10 22:07:09 följande:
    Läste om denna... nej jag blev störd bara av att läsa. Antar att den alltså var värre än vad jag trodde, fattar inte hur folk kan ställa upp på att spela in den.
    Nä precis. Hur kan de.Skrikandes Blir så arg.
  • Jazza
    Alm skrev 2010-06-10 22:10:26 följande:
    Nä precis. Hur kan de.Skrikandes Blir så arg.
    Mmmm, säkert. Det är ju porr för dig, alla har fattat det.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Bam
    Jazza skrev 2010-06-10 22:10:25 följande:
    Ja, det luktar nog bajs på båda ställena, hos dig....
    Jaja, håll käft och svälj skank!
    Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Jazza
    Bam skrev 2010-06-10 22:13:54 följande:
    Jaja, håll käft och svälj skank!
    Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
    Okidoki.,,, gå in i hemtråden nu.
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Alm
    Jazza skrev 2010-06-10 22:12:28 följande:
    Mmmm, säkert. Det är ju porr för dig, alla har fattat det.
    Tsss. Bara för att jag ska äta din skit behöver du inte vara så avundsjuk. Sjunk inte lägre nu please. Btw jag har oxå blekt anus.
  • Jazza
    Alm skrev 2010-06-10 22:21:11 följande:
    Tsss. Bara för att jag ska äta din skit behöver du inte vara så avundsjuk. Sjunk inte lägre nu please. Btw jag har oxå blekt anus.
    Åh, då kanske det räcker med bara oss två? Så kan de andra ha sina brunarslen för sig själva?
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Bam
    Eisa skrev 2010-06-10 22:46:54 följande:
    *läser tråden och skrattar*
    Passa dig! När du minst anar så har du munnen fastsydd vid nåt äckligt skank. (läs, Jazza)
    Den som uppfann arbete hade alldeles för mycket fritid.
  • Alm
    Jazza skrev 2010-06-10 22:43:19 följande:
    Åh, då kanske det räcker med bara oss två? Så kan de andra ha sina brunarslen för sig själva?
    Kyss 
    Lättare att förflytta sig oxå. You and me Me and you
  • Alm
    Bam skrev 2010-06-10 22:48:17 följande:
    Passa dig! När du minst anar så har du munnen fastsydd vid nåt äckligt skank. (läs, Jazza)
    Jazzas skank e min. Uppdatera dig lite va
Svar på tråden Varning för film!!! The human centipede.