• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (äckel)
    Anonym (biet) skrev 2011-11-14 22:48:59 följande:
    Förlåt för att göra dig besviken nu, det är inget spännande, men jag ska vara ärlig. Det är med min pojkvän som suttit häktad i 3 månader ;)
    Du kunde väl ljugit ihop nåt för min skull
  • Anonym (biet)
    Anonym (äckel) skrev 2011-11-14 22:51:43 följande:
    Du kunde väl ljugit ihop nåt för min skull
    HAHA jo iofs! Däremot kan jag säga att det kändes lite awkward att gå igenom säkerhetskontrollen.. Hade en kort klänning på mig, med stay ups och inga trosor+ högklackat! Och så ska man gå igenom där, och sen far kjolen upp lite, så står man där och försöker dra ner så att inte poliserna ser! HAHA
    HäxanSurtant skrev 2011-11-14 22:50:13 följande:
    Lät faktiskt inte de minsta spännande mest trist och tragiskt juh
    Njä jag vet, önskar såklart att han var här ute, men när han ändå är där inne så kan man passa på att ha lite prisonsex! xD
  • Anonym (äckel)
    Anonym (biet) skrev 2011-11-15 00:05:01 följande:
    HAHA jo iofs! Däremot kan jag säga att det kändes lite awkward att gå igenom säkerhetskontrollen.. Hade en kort klänning på mig, med stay ups och inga trosor+ högklackat! Och så ska man gå igenom där, och sen far kjolen upp lite, så står man där och försöker dra ner så att inte poliserna ser! HAHA
    HäxanSurtant skrev 2011-11-14 22:50:13 följande:
    Lät faktiskt inte de minsta spännande mest trist och tragiskt juh
    Njä jag vet, önskar såklart att han var här ute, men när han ändå är där inne så kan man passa på att ha lite prisonsex! xD
    Haha, men oj... men erkänn du ville nog att poliserna skulle se att du inga trosor hade
  • Anonym

    Kommer aldrig erkänna att jag tänder på lite på lesbiskporr (då jag själv är tjej)
    Inte heller att jag tycker att min pojkvän börjar bli tjock, men när han frågar ljuger jag och säger neeeej.

    Kommer aldrig erkänna att jag tycker jag är bättre än andra, och att jag tycker många är korkade.
    Inte heller att jag hatar människor och känner mej olustig i sällskap med för många.

    Kommer aldrig erkänna att jag älskar när det går dåligt för folk jag känner , eller att dom blir tjocka.

    inte heller att jag ibland flirtar med många killar enbart bara för att få höra att jag är snygg, sexig osv osv..

    Kommer aldrig erkänna att jag tycker att min pojvkäns familj är korkade neandertalare som borde sitta i en grotta..

  • Anonym (Lillian)
    HäxanSurtant skrev 2011-11-14 22:45:32 följande:
    Blir du det på dom, bara om du kombinerar dom eller vad? Tramadol får mig bara att må illa och citodon tar bara bort smärtan på mig, jag blir inte ett dugg hög, trist hade ju helt klart vart roligare att få ett rus och vara smärtfri en stund
    4 st tramadol (á 50mg) + en kopp kaffe eller 6st citodon +kaffe ger en fantastisk känsla av välbehag. Illa mår jag i början men den sköna känslan tar över och då gör det inget med lite illamående. Har tom kräkts av mina piller men tryckt i mig ett par ändå för jag tycker ändå att det är värt det. He he gud så stört egentligen nu när jag läser vad jag skrivit.. Tyst
  • Anonym (snälla elaka)
    Anonym (Lillian) skrev 2011-11-15 11:06:37 följande:
    4 st tramadol (á 50mg) + en kopp kaffe eller 6st citodon +kaffe ger en fantastisk känsla av välbehag. Illa mår jag i början men den sköna känslan tar över och då gör det inget med lite illamående. Har tom kräkts av mina piller men tryckt i mig ett par ändå för jag tycker ändå att det är värt det. He he gud så stört egentligen nu när jag läser vad jag skrivit.. Tyst
    Kanske inte stört i den bemärkelse jag använder begreppet störd... Men du är ute på hal is helt klart när du (enligt mig) inte brukar smärtmedicin, du missbrukar den (återigen enligt mig) då du är ute efter ett rus oavsett om du de faktum kräks av dem, för att uppnå ett rus och välmående. Inte sunt (egna värderingar, värt att påpeka) leverne och du bör se upp för att inte trappa upp ett missbruk som du själv har svårt att komma ur sedan.

    Skriver detta i all välmening då jag är fullt medveten om vilket helvete det är att ta sig ur missbruk av såhär tung medicin, abstinens och biverkningar är inte att leka med. Till slut tar man medicin för att slippa undan sjukdomskänslan och då är det inte ett dugg kul längre och man får inte alls någon tillfredsställelse i vad man sysslar med...

    Så ta hand om dig och var försiktig! I all välmening och inga moralpaniska pekpinnar..
  • GullpuckotMe
    Anonym (patienten) skrev 2011-11-14 22:38:52 följande:
    Favorit? Är det din hemlighet?

    Klicka på "Lägg till i favoriter" längst ner på sidan eller skriv nåt som tillför nåt till tråden!
    det går inte o göra på iphone..
  • Anonym

    Att jag har blivit avsugen av en kille, men spydde nästan efteråt

  • Anonym (hehe)

    Att jag kom i sömnen av en dröm: Blev slickad av en fet kinesisk ful tjej... Jag är tjej...

  • Leeo80

    Hahahaha, älskart!! Registrerade mig nu bara för att få möjlighet att skriva här som anonym. Känner mig inte ensam längre med mina olater  Skäms 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!