• Anonym (Blånekar)

    Jag kommer aldrig erkänna!!!!

    Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

    Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

    Jag börjar!

    Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

    Nu är det er tur!

    Vad kommer Ni aldrig erkänna?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

    Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

  • Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Ensam tjej)

    Min bästa kompis köpte precis min drömbalklänning - för hennes mamma betalar. Mina föräldrar och jag hade inte råd med den så jag kunde inte köpa den. Hon frågade om det var okej men jag kommer aldrig erkänna att avundsjukan kokar inom mig. Men samtidigt är jag ju glad för hennes skull. Tu delade känslor.

    Jag kommer heller aldrig erkänna att jag är sjukt svartsjuk av mig. Hon tror att jag är världens mest förstående kompis när hon vill vara med andra vänner medan jag i självaverket endast vill ha henne endast för mig själv! Usch vilken vidrig människa jag är!

  • Anonym

    Kommer aldrig erkänna att jag tycker min barndoms kompis ( också bästa vän) flickvän inte är värd ett smack.. Skulle inte ens pissa på henne om hon brann... Tycker han är värd så mycket bättre än henne! och jag önskar innerligt att hon ska tabba sej REJÄLT så han får upp ögonen vilken liten myra hon är..

  • Runguska

    Kom på en sak, jag läser ibland fel - inte så att jag har dyskexi men i alla fall läser jag ibland fel och fortsätter sedan att läsa fel på det ordet.

    Då jag gick i högstadiet brukade jag och mamma ganska ofta röra ihop chokladpudding. Oftast Ekströmst men Alnabys var billigare aå ibland hade vi den hemma. Problemet var att jag läste Analby och jag minns ju att jag tyckte det varett smaklöst namn på chokladpudding men tänkte inte mer på det.

    Så en kväll frågade jag mamma om vi skulle göra lite. Hon sa att det inte fanns och jag sa - jo men sån där annan finns det. Hon säger då, annan vad? Och jag svarar - men det finns ju Analby! Haha så hon skrattade - Alnaby heter den.

    Givetvis ska detta skämtas om men jag vägrar erkänna detta!

  • Anonym

    Att de konflikter min fru har med sina föräldrar är lika mycket hennes eget fel och ibland mer hennes fel än deras. Hon har ärvt sin fars korta stubin och sin mors näsvisa gnällighet och det är ingen bra kombination. Största oraken till varför vi grälar överhuvudtaget är just dessa egenskaper hos henne...

  • Anonym

    Jag kommer aldrig att erkänna att jag varit otrogen mot min tjej för länge sedan, det var med en kille...

  • Anonym

    Kommer aldrig att erkänna att jag var otrogen och jag hade inga som helst skuldkänslor utan strålade och mådde hur bra som helst precis efteråt. Det måste ha synts på mig på något sätt, för män tittade på mig och vände sig om efter mig när jag gick på stan samma eftermiddag för att shoppa. Antar att mina ögon fortfarande var blanka och var så där rosig om kinderna man blir efter riktigt bra sex  .....  mmmmm.

  • Anonym (Monday)

    Kommer ALDRIG erkänna för min sambo att jag inte väjde för en katt när jag lyckades med det omöjliga att köra fast en stålvajer i bakre hjulhuset (en sån som håller elstolpar "uppe") på bilen! Skrattande HAHAHA  

    (Jag suger bara på att köra bil!!! ) 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!