• Kalasbraigt

    Vad väger ni som är runt 160 cm långa?

    Jag är 159 cm lång och är lite nyfiken på vad ni andra - som är ungefär samma längd - väger? Vad känner ni över era kroppar och kroppstyper?

  • Svar på tråden Vad väger ni som är runt 160 cm långa?
  • hallonsweet
    Kalasbraigt skrev 2011-07-04 21:18:32 följande:
    Ni som väger runt 50-55 kilo (eller mindre) har ni tuttar och rumpa kvar? Är så rädd att mina ska försvinna när jag går ner ytterligare. Aldrig vägt såhär lite i vuxen ålder (väger 61,5) och är livrädd att mina former försvinner!
    Jag har 75D så bröst finns det. Rumpa har jag dock inte så stor, men det försöker jag träna till lite större ;)
  • Buspojkarna

    Nu har jag förstorat mina bröst, men de blev inte större när jag vägde mer. Har fin fyllig rumpa till mina 52,2kg och den lär finnas kvar även om jag går ner en del, då jag hade rumpa när jag vägde kring 45 också.

    Jag har nog lätt benstomme så jag kan väga ganska lite. När bmi säger att jag är vid mitten av normalviktig, så är jag i själva verkat fet.

  • FiaFalk

    Jag är 160 cm lång och vågen står stilla just nu på 51 kg. Sommaren 2013 vägde jag ca 47 kg (skinn och ben bara i princip) pga stress och ett jobbigt förhållande, har efter det haft lite svårt att gå upp i vikt, men jag trivs bra runt 51-53 kg :) 70D så bröst finns och rumpa också haha :)

  • Fairydust

    158 cm och väger 53kg.

    Innan barnen låg jag på 48-49, efter första gick jag ner alldeles för mkt och vägde bara 42-43, efter andra har jag stannat på 53 men skulle helst gå ner några kg till, känner mig mest bekväm runt 48kg.

  • Lillarapunzel

    17 år. 162 cm och 58-60 kg. XS-S (34-36) på överkroppen. S (36-38) på underkroppen. 26-27/30" i jeans. 65F/70E i BH.


    Min mage lämnar -milt uttryckt- en hel del att önska om jag får säga det själv. I övrigt så ser jag väl hyfsat normal ut, men tydligt kurvig.

Svar på tråden Vad väger ni som är runt 160 cm långa?