• Anonym (Hopplös:))

    Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

    Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

    Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

    Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

    Kom igen! Gör mig sällskap!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

    EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

    Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

  • Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Ernst Hugo
    Anonym (Singeln) skrev 2011-07-28 22:08:46 följande:
    Du bor ju alldeles för långt bort 
    Kanske inte mig själv jag tänkte på Skrattande Fabror är rent för gammal seddu............

    Men tänk två nyckelord du hittills undvikit i profilerna och gå sedan på en trevlig fika-dejt med någon som förvånar o bekräftar dig.  
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Loser) skrev 2011-07-28 21:21:41 följande:
    Aldrig i livet! Jag hade ALDRIG orkat spendera en massa tid med nötter jag inte ville ha ;). Och ännu värre, OM jag skulle träffa någon så aldrig att jag skulle vilja visa min kärlek i TV.

    Hur går det med Malmökillen förresten?

    Har inte pratat med honom sen igår förmiddag och bara tre sms sen dess. lagom nivå tycker jag.
  • Anonym (Mia)
    pebelund skrev 2011-07-28 21:53:14 följande:
    Då skulle du skrivit att du inte är ute efter en modellbild, utan någon som kan utmana ditt intellekt också :)

    ha ha
  • Anonym (Singeln)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-28 22:27:32 följande:
    Kanske inte mig själv jag tänkte på Skrattande Fabror är rent för gammal seddu............

    Men tänk två nyckelord du hittills undvikit i profilerna och gå sedan på en trevlig fika-dejt med någon som förvånar o bekräftar dig.  
    Jag trodde ju att du skulle bli min guru här, nej men ärligt talat så var det bra tips. Ska tänka på det.
  • Anonym (sa)

    Så hittade jag igen er nya tråd!  

    35 singel, med tre barn på deltid, i en mellanstor stad i mälardalen.   (fast just nu ägnar jag mig INTE åt dejting, utan läser mest om era eskapader!

    Jag skrev ju om en charmig kille, som skrev ett charmerande brev(Johan, som sa sig bo hemma, för att han inte kunde betala hyran, för att han inte ville jobba, så han flyttade hem till morsan, och spelade dataspel 8-9 timmar per dygn)..  Minns ni??

    Hur som. Jag tänkte över vad ni skrev, och insåg att killen kanske har en ganska befriande skön humor. Så sagt men gjort, jag gick på dejtingsajten igen(HP); inte orkat avregga mig men inte varit aktiv nått på ett tag, och svarade på mailet(i samma anda...   ) =

    "Hej Johan!

    Jag är en ensamstående mamma med barn med några olika män, vissa minns jag inte riktigt namnet på, jag är inte rik så kanske men soc och alla bidrag blir ganska mycket pengar ändå varje månad(och ungarna får ju ärva varandra, så blir en del deg iaf kring den 20e sådär..), så kanske kan jag och mina barn flytta in hos dig och din mamma så kan hon vara barnvakt medan vi tar oss ner till pizzerian och hänger lite med mina polare där! Jag är ganska bra på att slåss, när jag har druckit några bärs, så du behöver aldrig vara rädd för att någon otäck kvinna ska antasta dig! Jag skyddar dig! Annars brukar jag hänga i parken och röka några paket medan jag och dom andra brudarna snackar lite skit om grannarna och gnäller på soc... Är en rak och ärlig djävel, så du får alltid reda på vad jag tycker med en gång!

    Vad säger du, ska vi hångla loss lite? Har en tungpercing, å en i naveln, några feta tattoos(en tribal i svanken du vet, sexigt värre), å några jag tänker låta dig upptäcka var dom är! Är ganska sexig och ingen fjantig liten smalis så där! Är MKT kvinna att hålla i!

    Så? Vad säger du? En sväng till pizzerian? Har många schyssta poolare där..

    Hoppas att du inte är en sån där knusslig djävel nu som inte ens orkar svara.. Kom igen! Livet är kort! SLÅ TILL! "

    SÅ?? Vad tror ni? Får jag napp???

  • Anonym
    Anonym (sa) skrev 2011-07-28 22:53:04 följande:
    Så hittade jag igen er nya tråd!  

    35 singel, med tre barn på deltid, i en mellanstor stad i mälardalen.   (fast just nu ägnar jag mig INTE åt dejting, utan läser mest om era eskapader!

    Just det. Kanske skulle tillägga att jag är av kvinnliga täcka(?) könet med..
  • Ernst Hugo
    Anonym (sa) skrev 2011-07-28 22:53:04 följande:
    Så hittade jag igen er nya tråd!  

    35 singel, med tre barn på deltid, i en mellanstor stad i mälardalen.   (fast just nu ägnar jag mig INTE åt dejting, utan läser mest om era eskapader!

    Jag skrev ju om en charmig kille, som skrev ett charmerande brev(Johan, som sa sig bo hemma, för att han inte kunde betala hyran, för att han inte ville jobba, så han flyttade hem till morsan, och spelade dataspel 8-9 timmar per dygn)..  Minns ni??

    Hur som. Jag tänkte över vad ni skrev, och insåg att killen kanske har en ganska befriande skön humor. Så sagt men gjort, jag gick på dejtingsajten igen(HP); inte orkat avregga mig men inte varit aktiv nått på ett tag, och svarade på mailet(i samma anda...   ) =

    "Hej Johan!

    Jag är en ensamstående mamma med barn med några olika män, vissa minns jag inte riktigt namnet på, jag är inte rik så kanske men soc och alla bidrag blir ganska mycket pengar ändå varje månad(och ungarna får ju ärva varandra, så blir en del deg iaf kring den 20e sådär..), så kanske kan jag och mina barn flytta in hos dig och din mamma så kan hon vara barnvakt medan vi tar oss ner till pizzerian och hänger lite med mina polare där! Jag är ganska bra på att slåss, när jag har druckit några bärs, så du behöver aldrig vara rädd för att någon otäck kvinna ska antasta dig! Jag skyddar dig! Annars brukar jag hänga i parken och röka några paket medan jag och dom andra brudarna snackar lite skit om grannarna och gnäller på soc... Är en rak och ärlig djävel, så du får alltid reda på vad jag tycker med en gång!

    Vad säger du, ska vi hångla loss lite? Har en tungpercing, å en i naveln, några feta tattoos(en tribal i svanken du vet, sexigt värre), å några jag tänker låta dig upptäcka var dom är! Är ganska sexig och ingen fjantig liten smalis så där! Är MKT kvinna att hålla i!

    Så? Vad säger du? En sväng till pizzerian? Har många schyssta poolare där..

    Hoppas att du inte är en sån där knusslig djävel nu som inte ens orkar svara.. Kom igen! Livet är kort! SLÅ TILL! "

    SÅ?? Vad tror ni? Får jag napp???
    Lysande !!!!
    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym
    Ernst Hugo skrev 2011-07-28 22:55:26 följande:
    Lysande !!!!
       Blev visst lite syftningsfel där i meningarna, å missade några komman, men å andra sidan så passade det ju lite in i "bilden"... hehe... 
  • Anonym
    Anonym (Dejting) skrev 2011-07-28 22:58:48 följande:

    HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bra gjort, Sa!!!!


        Var nog första gången jag hade KUL i dejtingträsket faktiskt.. hehe...  Får vi se om killen HAR humor. Eller om det låg en del korn av sanning i vad han skrev... ska bli spännande å se om jag får nåt svar!   
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!