• tvillingamma 05

    ~~~~~Photoshop ~~~~~~

    Tänkte starta en ny  tråd , här kan vi photoshopa bilder till andra på barn, vuxna,djur ,tackkort osv...

  • Svar på tråden ~~~~~Photoshop ~~~~~~
  • Lilo84

    Antagligen så är det eh helt utdöd "trend" men här är iaf ett bildmontage på Guilds (finns hon kvar här?) dotter!


      


  • CarpeDiem74
    Lilo84 skrev 2011-09-25 19:27:57 följande:
    Antagligen så är det eh helt utdöd "trend" men här är iaf ett bildmontage på Guilds (finns hon kvar här?) dotter!


      
    Wow, supersnyggt!
    Wilma ✫ Alwin ✫ Wille
  • Lilo84
    Mistress skrev 2011-09-25 20:12:03 följande:
    Urvackert LillalisahHjärta Tusen tack .)

    Du fanns kvar, va kul :) Hittade orginalet på på din dotter på min bärbara hårddisk och kunde inte låta bli :)
  • Mistress
    Lilo84 skrev 2011-09-26 15:52:30 följande:

    Du fanns kvar, va kul :) Hittade orginalet på på din dotter på min bärbara hårddisk och kunde inte låta bli :)

    ...otroligt! Det var ju åratal sen!
  • Tjottskan
    CarpeDiem74 skrev 2011-09-18 21:06:21 följande:
    Jag har sett och jag hoppas att jag tackat Om inte så gör jag det igen. TUsen tusen tack för vackra bilder!

    Här har vi det lite upp och ner nuförtiden........ väntar på provsvar ang Emma. Finns stor risk för att hon lider av barnreumatism   Hon har haft väldigt ont och är stel i flera leder.
    ♥ ♥ ♥ Stolt mamma till Johanna och Emma ♥ ♥ ♥
  • Mistress
    Tjottskan skrev 2011-10-01 20:05:08 följande:
    Jag har sett och jag hoppas att jag tackat Om inte så gör jag det igen. TUsen tusen tack för vackra bilder!

    Här har vi det lite upp och ner nuförtiden........ väntar på provsvar ang Emma. Finns stor risk för att hon lider av barnreumatism   Hon har haft väldigt ont och är stel i flera leder.

    va!! Håller mina tummar för negativt svar, krya på er/krams
  • Normans
    Tjottskan skrev 2011-10-01 20:05:08 följande:
    Jag har sett och jag hoppas att jag tackat Om inte så gör jag det igen. TUsen tusen tack för vackra bilder!

    Här har vi det lite upp och ner nuförtiden........ väntar på provsvar ang Emma. Finns stor risk för att hon lider av barnreumatism   Hon har haft väldigt ont och är stel i flera leder.
    *trycker på Ogilla! * 

    Stackars Emma :(
    Hoppas hon blir bättre, kram! 
    Common sense is like deodorant, those that need it most, don't use it
Svar på tråden ~~~~~Photoshop ~~~~~~