• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ussaka

    Vad tror ni om detta?
    är idag på BIM-4 så ska testa igen om några dagar såklart...



    (efter några minuter till var strecket mycket starkare... men eftersom det står att man inte ska läsa av testet för sent så vågade jag inte tro på det...)
  • finskaflikkan
    Ussaka skrev 2011-09-25 16:05:10 följande:
    Vad tror ni om detta?
    är idag på BIM-4 så ska testa igen om några dagar såklart...

     


    (efter några minuter till var strecket mycket starkare... men eftersom det står att man inte ska läsa av testet för sent så vågade jag inte tro på det...)
    jätte jätte svagt när jag vinklar dator skärmen!
  • Pepita

    ussika:Jag ser oxå om än väldigt svagt men det hinner nog bli bra mkt starkare till BIM

  • Cxxxx89


    Vad säger ni? ska testa med morgonurin imorgon.. är rfsu:s test, någon med erfarenhet av dessa?
  • Cxxxx89


    Måste även lägga upp en bild på min mage, som blivit kolosal.. är stenhårt & uppsvällt allra längst ner oxå, har jag aldrig varit med om förut.. förutom då jag varit gravid. Kan livmodern puta ut av andra orsaker?
  • Mee90
    Cxxxx89 skrev 2011-09-25 16:15:58 följande:

     


    Vad säger ni? ska testa med morgonurin imorgon.. är rfsu:s test, någon med erfarenhet av dessa?
    Ser bra ut =) Hoppas du får ännu starkare imorgon =)
  • Mee90
    Ussaka skrev 2011-09-25 16:05:10 följande:
    Vad tror ni om detta?
    är idag på BIM-4 så ska testa igen om några dagar såklart...

     


    (efter några minuter till var strecket mycket starkare... men eftersom det står att man inte ska läsa av testet för sent så vågade jag inte tro på det...)
    Jag ser ett svagt men tydligt streck =)
  • HoneyCandySugar
    Lärarstudenten skrev 2011-09-25 15:36:15 följande:

     


    Ni vrekar vara experter här inne...Jag testade nyss och ett svagt streck kom upp på en gång....inte kan det väl vara spökstreck???
    Definitivt PLUS! Grattis! :D
  • HoneyCandySugar
    Elskling123 skrev 2011-09-25 04:36:22 följande:
    Plus eller spökstreck?!?!?

     


     


     


    Vad tror ni???

     


    Plus :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester