• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Blygaste

    Hej! Jag hade Bim igår men mensen har fortfarande inte kommit! Tog ett test imorse men jag vet inte om det finns något där.. Hjälp någon? :)


  • finskaflikkan
    Blygaste skrev 2011-09-27 09:25:30 följande:
    Hej! Jag hade Bim igår men mensen har fortfarande inte kommit! Tog ett test imorse men jag vet inte om det finns något där.. Hjälp någon? :)

     


    Tyvärr ser jag inget
  • veronica78
    Blygaste skrev 2011-09-27 09:25:30 följande:
    Hej! Jag hade Bim igår men mensen har fortfarande inte kommit! Tog ett test imorse men jag vet inte om det finns något där.. Hjälp någon? :)

     


    Ser inget tyvärr...
  • charmed86
    Blygaste skrev 2011-09-27 09:25:30 följande:
    Hej! Jag hade Bim igår men mensen har fortfarande inte kommit! Tog ett test imorse men jag vet inte om det finns något där.. Hjälp någon? :)

     


    Ser inget tyvärr.. :(
  • Den lilla M

    Nu är det bara 6dagar kvar tills man kan börja "smygtesta".. jag är inte alls testberoende haha!
    Inga fler som har testat den här morgonen?  Vill ju ha lite flera test att analysera!
    Grattis till er som plussat!! 


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • veronica78
    Guacamole skrev 2011-09-27 09:53:48 följande:
    Dagens test.

     


    Ser inget... BIM?
  • Den lilla M

    lite mindre vanlig: ser ingenting på det testet. Men har hela testtiden gått? För det ser ju ut som färgen fortfarande "rinner" på ditt test..


    bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Guacamole

    Ja hela testtiden hade gått tog det mellan 5-10 min. 

    BIM i helgen som kommer. 


    Älskade Kevin 091114
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester