• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla

    Oj vad det rasslade på 

    Det är samma test fast taget med olika funktioner på kameran.. med och utan blixt och med självzoom...

    Ja det är sånna där extra känsliga som mäter 10 redan...

    Min son är 7 och discot han var på var grannpojkens 9-årskalas så det var mest äldre barn där så han är stolt idag må jag säga... problemet är ju bara att han inte har hennes telefonnummer men grannpojken kom precis så det löser sig..Fick också höra att de hade "hånglat" hmmmm inte utan att man börjar bli lite orolig ha haha

  • Soffiie

    hehehe  de är för sköna barn alltså.. mina älsta pojkar 9 och 10 år,.,, dem är födda samma år =) dem är såna tjejtjusare men blir så generade när mamma får veta eller höra,,

    Ja men jag ser på första bilden helt klart och kan ana på sista men inget på den i mitten,,, ser du inget i verkligheten? tycker det första ser rosa ut med inte grått så som spök kan vara

  • slemtorsk i din bralla

    Det är svårt... jag tycker mig anan något svagt ena stunden men nästa sekund ser det inte ut att finnas nåt...när jag håller upp det ser jag ju det vita området där det SKA vara rosa men det är bara när jag håller det mot ljuset.. men jag är ju tidigt ute --men halva nöjet är ju nästan att testa ha ha ha

  • Lufsan

    Slemtorsk: Det syns något på den första bilden men det kan lika gärna vara där strecket ska bli, som du själv säger. Men håller tummarna såklart.

    Inget blod idag, men har lite ont. Vi får se vad som händer... Hoppas verkligen att testet är starkare imorgon. Kan säga att det tog emot ordentligt att kissa imorse. Ville gärna spara det och springa iväg och köpa ett test. Men, tillslut gick jag på toa.

    Så nu får testandet vänta tills imorgon. Vill så gärna ta ett nu, eller 20 st.  Men det är riktigt spännande att vänta. 


    En dag i sänder.
  • lilaemma

    Slemtorsk: Det är ju det jag säger, det är roligast med babytimes, man hinner få lite förhoppningar av och till... ;) Jag hoppas dock på att dina streck är riktiga och inte bara för att man ser vart strecket ska vara...

  • Hoppas 2012
    Hej!
    Gjorde detta test imorse med morgonurin. Slutade med piller för 1 månad så vet inte exakt när ÄL och mens kommer men enligt uträkningar från appar etc har jag BIM-2 eller 3 idag. Detta är ett jättenegativt test va? Ser kanske någon mini mini skugga men....
    Visa bild.JPG i bildspel

    Oj vad oklar bild det blev när man la in på sidan...jaja ser ni som jag = ingenting??
  • LillSnurr82

    Fru 2011 jag ser inte ens bilden tyvärr

  • Hoppas 2012

    Hm..försökt flera ggr men får Update failed....?
    Nån med tips hur ni la upp bilder?
    Förstår inte vad som är fel nör man väljer att ladda upp bild....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester