• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Envira

    någon som såg något på mitt senaste? 
    Jag har inte fått någon mens i alla fall.. 

  • sweasmamma

    jag har bim mellan den 22-26 okt,idag när vi satt i soffan råkade dottern sätta handen på bröstet och jag trodde jag skulle svimma!!!

  • Lindis1974

    Lufsan. Det är helt blank både på telefon och datorn. Ser du själv när det är upplagt ?

  • Envira
    Lufsan skrev 2011-10-16 20:09:07 följande:
    Okej... men det är något där. I verkligheten syns det solklart. Ingen tvekan. Men jag kanske har blivit galen eller nått... 
    när jag gör om din bild i datorn och förbättrar färgen så ser faktiskt jag också..
  • Lindis1974

    Men om man behöver göra om en bild för att se den är det verkligen positiv då?

  • Lillafamiljen

    Vilken superbra tråd, nu börjar jag nästan tro att jag redan plussat en gång. Låg & analyserade & tyckte jag kunde skymta ett litet plus men trodde det va inbillning, men när jag nu kollar på vissa test här så tycker jag att mitt va ganska likt. Nu har jag ju varken fotograferat eller sparat testet men i veckan kommer nya tester & är jag då osäker ska jag lägga in det här! :) tycker ju att jag har grav.symptom men man kan ju inbilla sig tyvärr!! Vill ju så gärna plussa! :) Grattis till alla er som plussat & ni som inte har gjort det så skickar jag lyckosparkar!

  • Langtarmassa
    Fröken Smilla skrev 2011-10-16 18:53:34 följande:
    Mitt CB var tydligen också ett spökstreck, började också blöda nu. Dumma CB, nu ska jag inte köpa dem mer.
    Kommer aldrig nånsin använda dom igen heller om det visar sig att två stycken var falska.
  • Radioactiive

    Har en känsla att jag inte är gravid, så fick 6 spökstreck med cb och ska fan aldrig någonsin köpa den sliten igen. Nu tror jag på dom så kallade spökstrecken. Gör om gör rätt, ny månad nya tag.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester