• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2011-11-04 14:30:38 följande:
    jag har inte beställt än ,beställer i helgen så får dom på tisdag =)
    du är lite smartare än vad jag är alltså.. Flört
  • alexander2011

     




    tog ett äl test och ett gravtest nyss o näää ingen äl som jag trodde jag ahr känt av men visst syns en liten skuggning på gravtestet. detta var inom 10 min...eller ser jag i syne. hjälp mig

  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2011-11-04 15:07:40 följande:
    det gröna är äl va? jag provade trixa men fick bara fram svagt på det gröna

    ja den gröna är äl. ok :S anar mig en liten skuggning men inbillar mig kanske
  • Gummsan
    alexander2011 skrev 2011-11-04 14:58:59 följande:

     


     


     


    tog ett äl test och ett gravtest nyss o näää ingen äl som jag trodde jag ahr känt av men visst syns en liten skuggning på gravtestet. detta var inom 10 min...eller ser jag i syne. hjälp mig


    Jag ser här: 

  • sweasmamma
    Gummsan skrev 2011-11-04 15:21:14 följande:
    Jag ser här: 

     


    ja nu när du sa det ser jag nåt Obestämd
  • MissMollis

    Puh! Har precis tagit mig igenom senaste dygnets inlägg haha det har tagit varenda liten ledig stund här på jobbet... Tyckte det var en hel del lovande o plussade test från igår så jag säger GRATTIS till alla er som fått de efterlängtade strecken o hejja hejja oss andra som blivande plussare =)

    Har inga fler spökisar o bjuda på för mensen kom igår så där perfekt o bra så idag tycker jag det e skönt att den funkar som den ska iaf. Men igår fy f*n va nere jag va.. Men men sen kommer iaf en vändning att man längtar till nästa testomgång istället för o deppa(får tacka test-mani-genen för det). Hoppas få bli underhållen med mkt bilder här tills det e dax igen. Kan instämma med er som blivit beroende av den här tråden -i am too..

    Snart ska jag äntligen bege mig hemmåt o tror minsan det får bli ett el kanske flera glas vin ikväll, det tycker jag att ja förtjänar  ;D

    Trevlig kväll till alla go härinne!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester