• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Loouiiisee
    Skrutt 83 skrev 2011-12-25 15:25:01 följande:
    Tack för alla grattis!

    Löjliga familjen: kommer gärna till september tråden! :)

    Loouiiise: ser absolut! Vågar mig på ett grattis!

    Slemtorsk: grattis till bröllopet! :)

    Är det verkligen så? :) Kan knappt fatta ändå..
    Undra om jag kan göra digitaltest där det står gravid på eller inte.
    Skulle du gjort det?   
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-25 18:40:51 följande:
    Haha jag menade att jag inte använt stickor före än denna gång. grav med båda pojkarna använde jag bara cB.

    o den här gången ja var gravd nu sist så tog de flera gånger CB innan ja fick två streck på stickorna =)

    hoppas ja inte svammlade till nu =P
    Haha är ändå inte med.. När blev det MF.. Utan stickor eller när du testade med stickor sen? Lite trög
  • Loouiiisee
    sweasmamma skrev 2011-12-25 18:53:47 följande:
    Loouiiisee.. ja ta ett digitalt!! är du över bim???

    Hahah, jag vet inte alls vart jag är någonstans. Sista mensen var ju mellan 16 - 22 nov.
    Jag har lite oregelbunden så det är svårt att veta. Men tycker det borde ju stå för idag är det ju 25 dec :)  
  • Liten Léonie
    Loouiiisee skrev 2011-12-25 18:56:41 följande:
    Hahah, jag vet inte alls vart jag är någonstans. Sista mensen var ju mellan 16 - 22 nov.
    Jag har lite oregelbunden så det är svårt att veta. Men tycker det borde ju stå för idag är det ju 25 dec :)  
    Jo men det borde det absolut.. Har du ett?
    Jag har själv massor med svaga plus och streck bakom mig i veckan, negativt på ett digitalt igår och sen svagt streck på sticka idag. BIM-2 och jag är ganska så säker på att det är nån där inne så jag tycker att du ska ta det digitala och se och är det "ej gravid" behöver det inte stämma ändå... {#emotions_dlg.flower}
  • Loouiiisee
    Liten Léonie skrev 2011-12-25 19:01:56 följande:
    Jo men det borde det absolut.. Har du ett?
    Jag har själv massor med svaga plus och streck bakom mig i veckan, negativt på ett digitalt igår och sen svagt streck på sticka idag. BIM-2 och jag är ganska så säker på att det är nån där inne så jag tycker att du ska ta det digitala och se och är det "ej gravid" behöver det inte stämma ändå... {#emotions_dlg.flower}

    Har inget sånt test hemma :(
    Men ska köpa ett till veckan och testa!
    Undra om det är änd¨å bäst då att ta på morgonen eller vad tror du?

    Hoppas du får ditt "riktiga"  självklara plus du med :D     
  • LitenEmma91

    Det är så pissigt att man inte kan ladda upp bilder via mobilen!

  • Jennie83
    LitenEmma91 skrev 2011-12-25 19:17:13 följande:
    Det är så pissigt att man inte kan ladda upp bilder via mobilen!
    jo de går om du går in på din familjelivs sida via mobilen
    o lägger upp i ditt bild galleri sen kopierar därifrån =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester