• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83
    Liten Léonie skrev 2011-12-28 19:36:56 följande:
    Jennie hur går det idag? Glad
    med vad? =P
  • Liten Léonie
    Jennie83 skrev 2011-12-28 19:37:40 följande:
    med vad? =P
    Om du testat mer?
  • alexander2011
    Jennie83 skrev 2011-12-28 19:33:47 följande:
    Carmat ser något svagt på dina tester från idag

    Solig men såhär var det för en vecka sen oxå, men jag hoppas
  • Jenniesmamma

    Har följt den här tråden lite mer än en månad nu men aldrig skrivit nått. men måste fråga er en sak nu, ni som är testomaner;) ungefär hur långt innan äl brukar ni få två pinnar på ältesterna, inte lika starka, men att man åtminstone ser att det är nått på gång. Hoppas att ni fattar frågan!

  • Frokenpilla

    Jenniesmamma: Jag började testa 5 dagar innan..då fanns där ett streck. Jag vet inte om det hade funnits där redan tidigare om du fattar. Men det var tur jag testade med Äl-tester. Har alltid trott jag haft äl på dag 15-16..men hade det på dag 13!

  • LitetBus

    Tack snälla ni! Vågar knappt tro det så imorgon är det jag som hänger på låset till Apoteket för att inhandla ett digitalt!

    Jag har haft flera symptom men mycket påminner om sådana jag har innan mens.

  • sweasmamma

    mensen på intågande!!!!!!??

    uppsvullen,kass i magen,lätt lätt illamående och sååååååå trött men ..INTE gravid enl testet imorse så ....antingen magsjuk eller mensen på g som sagt !! bim-4

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester