• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Det vackraste
    gabspo skrev 2015-04-14 07:11:45 följande:

    Är idag på bim -3 eller bim -4, jag skulle vänta men jag kunde inte hålla mig! Det syntes ett svagt streck efter två minuter och inom 7-10 min dök det här upp. Vad tror ni?


    Grattis!
  • Det vackraste
    mangelica skrev 2015-04-14 10:09:21 följande:

    Jag vet inte om jag inbillar mig, så nu behöver jag eran hjälp! Är det starkare än igår? Trixa gärna, syntes ju värkligen rosa där igår när ni trixade, nu tycket jag mig se något utan trix


    Jag ser inget.
  • Hoppanloppan
    mangelica skrev 2015-04-14 10:09:21 följande:

    php0uVPlg76551.jpg

    Jag vet inte om jag inbillar mig, så nu behöver jag eran hjälp! Är det starkare än igår? Trixa gärna, syntes ju värkligen rosa där igår när ni trixade, nu tycket jag mig se något utan trix smile1.gif


    Ser tyvärr negativt ut :(
  • mangelica
    Hoppanloppan skrev 2015-04-14 11:23:37 följande:
    Ser tyvärr negativt ut :(
    ja, jag inbilla mig bara :P.. får vänta in mensen och köra igen helt enkelt :) tack för ditt svar :)
  • skogstjejen19
    mangelica skrev 2015-04-14 10:09:21 följande:

    php0uVPlg76551.jpg

    Jag vet inte om jag inbillar mig, så nu behöver jag eran hjälp! Är det starkare än igår? Trixa gärna, syntes ju värkligen rosa där igår när ni trixade, nu tycket jag mig se något utan trix smile1.gif


    Kan inte trixa fram något tyvärr :(
  • skogstjejen19
    HCS skrev 2015-04-14 08:26:42 följande:

    Blir inte klok på min ägglossning, hoppas någon kan svara..



    Jag har sen den 10e fått svaga rosa streck på ägglossningstest, har haft molvärk i magen, acne och ont i brösen som jag brukar ha vid äl. MEN inga äl flytningar att tala om som jag brukar, lite kvällen den 12e bara. Inte heller ökad sexlust som jag brukar. Det starkaste testet fick jag igår vid lunch(bilden) Sen blev det svagare både em och kvällen ännu svagare. Har inte tagit nåt idag, men känner inte nåt i magen längre och inga flytningar.

    TROR NI JAG HAFT ÄL?

    Förra månaden fick jag jämnstarka streck på dessa stavar precis innan äl då jag också fick superont i magen som jag ALLTID har vid äl.. Den brukar också alltid komma på dag 15, det är i morgon, dock efter tidigt mf/en dryg vecka sen mens.

    Tacksam för svar! 


    Vet tyvärr inte :(

    Men mf kanske har betydelse ?

    Har verkligen ingen aning kram
  • mangelica
    skogstjejen19 skrev 2015-04-14 12:17:27 följande:
    Kan inte trixa fram något tyvärr :(
    nej, det är inget där :) hjärnan får en att se saker haha :).. tack för att du försökte :)
  • ulricaz

    Här kommer dagens test. BIM är idag. Det enda som är annorlunda mot annars är att jag har mindre pms... Snälla titta noga...

    Alla bilder läggs in dubbelt, ber om ursäkt för det..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester