• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Jennie83

    [quote=76256265][quote-nick]Jennie83 skrev 2016-01-22 08:03:46 följande:[/quote-nick]Ser ????????[/

    Menar ej frågetecken blir tydligen så då jag använder emojos

  • frestelsen
    Jennie83 skrev 2016-01-22 08:02:52 följande:

    BIM -3


    Du kan nog ta ett digitalt :)

    Måste fråga, va du med i denna tråd från start?

    Jag va sjuk förra vintern o låg o läste den här tråden från början. Jösses va som en långfilm så spännande :D kunde inte sluta läsa
  • Jennie83

    Jag har varit med före jag blev gravid med nr3 Han e tre år nu så de är ett tag sedan jag har varit med


    frestelsen skrev 2016-01-22 08:19:30 följande:

    Du kan nog ta ett digitalt :)

    Måste fråga, va du med i denna tråd från start?

    Jag va sjuk förra vintern o låg o läste den här tråden från början. Jösses va som en långfilm så spännande :D kunde inte sluta läsa


  • frestelsen
    Jennie83 skrev 2016-01-22 08:23:05 följande:

    Jag har varit med före jag blev gravid med nr3 Han e tre år nu så de är ett tag sedan jag har varit med


    Ah kände igen ditt namn. Ni hade sån mysig sammanhållning:) haha bra förkyld nöje:)
  • Jennie83

    Ja verkligen vi följs åt allihop ännu på en grupp på fejjan


    frestelsen skrev 2016-01-22 08:25:20 följande:

    Ah kände igen ditt namn. Ni hade sån mysig sammanhållning:) haha bra förkyld nöje:)


  • Snultan

    Det är definitivt något där, men det ser grått ut. Håller tummarna för riktigt plus.


    Matheus 131002!
  • Snultan

    Mitt var riktat åt jennie men såg ju ditt fina plus sen :) grattis

    Hcs ser tyvärr inte :/


    Matheus 131002!
  • Bobno1

    HCS -- jag ser tyvarr ingenting och har inte sett pa nagon av dina tester denna cykel. 

  • Jennie83

    Är blått i verkligheten


    Snultan skrev 2016-01-22 09:30:59 följande:

    Mitt var riktat åt jennie men såg ju ditt fina plus sen :) grattis

    Hcs ser tyvärr inte :/


Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester