• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Malinn
    Klotus skrev 2017-04-15 19:37:01 följande:

    Vad ser ni?

    Det stod i beskrivningen på hur det skulle läsas av att om

    Strecket var svagt skulle man ta ett nytt test om 48 timmar. Men jag vill ju veta nu!

    Blir tokig av att inte veta om jag ska vara glad eller inte, försöker att inte ta ut något i förskott

    så jag inte blir besviken men det är sjukt svårt när jag längtar så efter ett till barn!

    Ska ta om testet men nyfiken ändå, vad ser och tror ni? :)


    Grattis! :) :) jag ser två streck
  • AngelicaB
    Annisens81 skrev 2017-04-15 19:51:57 följande:

    Jag ser:)!! Är det Apotekets?


    Gör du? Blir så lycklig, men vågar inte tro än!

    Nej det är testlagret. Har ett CV digital som ligger och väntar men testade med ett billigare
  • jhk88
    Klotus skrev 2017-04-15 19:37:01 följande:

    Vad ser ni?

    Det stod i beskrivningen på hur det skulle läsas av att om

    Strecket var svagt skulle man ta ett nytt test om 48 timmar. Men jag vill ju veta nu!

    Blir tokig av att inte veta om jag ska vara glad eller inte, försöker att inte ta ut något i förskott

    så jag inte blir besviken men det är sjukt svårt när jag längtar så efter ett till barn!

    Ska ta om testet men nyfiken ändå, vad ser och tror ni? :)


    Solklart plus! Grattis!
  • jhk88

    Jag vet att det här är ett forum för grav-test men behöver hjälp... visst är det här sååå nääära att vara ett positivt ÄL-test?

    På bilden från vänster: igår kl 19, kl 23 och idag kl 07.

  • brennaV

    Det närmar sig men inte riktigt äl än. Testa vid lunch och ikväll.


    jhk88 skrev 2017-04-16 07:48:00 följande:

    Jag vet att det här är ett forum för grav-test men behöver hjälp... visst är det här sååå nääära att vara ett positivt ÄL-test?

    På bilden från vänster: igår kl 19, kl 23 och idag kl 07.


  • Skrutt 83

    Alltså testlagret.. brukar alltid var så bra men nu vet jag inte vad jag ska tro... tog detta precis och man ser ett väldigt tydligt streck.. men det är helt färglöst, kom inom tiden. Antar att det bara är skåran eller ngt man ser men var ju ändå ganska tydligt streck även om det är färglöst. Irriterande. Fler som

    Ser eller inbillar jag mig bara äl+10 idag.


    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • jhk88
    Skrutt 83 skrev 2017-04-16 08:20:16 följande:

    Bilden åt rätt håll


    Jag ser!! <3
  • Skrutt 83
    jhk88 skrev 2017-04-16 08:24:19 följande:

    Jag ser!! <3


    Men det är verkligen HELT färglöst!! Bara grått.. så gissar att det bara är skåran..
    Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester