• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Kronärtskockan
    vargungen skrev 2018-05-10 04:59:57 följande:

    Såhär såg mitt ut med morgonurin. Kan nästan inte tro det Men visst visar det positivt? BIM imorgon.


    Grattis! Du behöver inte ens testa igen för det där är positivt mitt test var svagare än ditt men ändå tvekade jag inte ens sekund
  • Stuppis1
    Mandiselle skrev 2018-05-09 23:25:49 följande:

    Vad tror ni om mitt test då?


    Negativt tyvärr... Jag håller tummarna att du bara testat för tidigt.
  • Charlieellerså
    vargungen skrev 2018-05-10 04:59:57 följande:

    Såhär såg mitt ut med morgonurin. Kan nästan inte tro det Men visst visar det positivt? BIM imorgon.


    Klart positivt. : )
  • Kronärtskockan
    EmmaLouise93 skrev 2018-05-10 13:49:28 följande:

    CB early taget nu mitt på dan... Visst vågar jag hoppas nu?


    Ser ut både som svagt positivt och spökstreck! Köp ett digitalt
  • mamman1990

    Vad tycker ni om detta på BIM-4? Ett lloyds testa tidigt som kanske borde vara starkare nu för att det ska vara nåt.. Efter ett missfall i februari vill jag dock bara veta om jag blivit gravid igen och har därför världens sämsta tålamod, längtar så efter bebis!

  • Kronärtskockan
    mamman1990 skrev 2018-05-10 14:39:03 följande:

    Vad tycker ni om detta på BIM-4? Ett lloyds testa tidigt som kanske borde vara starkare nu för att det ska vara nåt.. Efter ett missfall i februari vill jag dock bara veta om jag blivit gravid igen och har därför världens sämsta tålamod, längtar så efter bebis!


    Ska de vara ett streck i den fyrkantiga rutan..? Ser tyvärr ingenting, men testa om två dar igen
  • EmmaLouise93
    Kronärtskockan skrev 2018-05-10 14:20:07 följande:

    Ser ut både som svagt positivt och spökstreck! Köp ett digitalt


    Bättre bild...



    Tror det e för tidigt för digitalt bim-2
  • Kronärtskockan
    EmmaLouise93 skrev 2018-05-10 15:02:29 följande:

    Bättre bild...

    Tror det e för tidigt för digitalt bim-2


    Man kan testa innan bim med digitalt, minns inte om det var 4 eller 5 dagar så kör på!
  • BellaKH

    Hej! 

    Hur tidigt har ni testat med CB tidiga test? :) Jag skulle vilja testa på lördag morgon 12/5 och mens borde vara beräknad till 17/5 eller 18/5. Skulle det gå tror ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester