• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nummer3

    Vad tro ni? Missade två piller denna monad med mina p-piller och har för 12 dagar sedan slutat helt med pillerna för att se om de kommer nån blödning . Och detta togs ikväll av ren nyfikenhet då inget händer med nån blödning och har konstiga symptomer hit å dit . Är väldigt tidigt isåfall . Tyckte jag ana något efter nån minut och efter ca 10 min fanns detta där , soma in bilderna .

  • beso

    Alltså HJÄLP!! Vad betyder detta? Kontrollstrecket är svagt närmast d röda ju och teststrecket svagt..fattar Inte! :/ Tog ett nytt ca 4h senare o då typ negativt..

    Vad händer? Gravid eller Inte??!

  • beso
    beso skrev 2018-11-24 07:10:05 följande:

    Alltså HJÄLP!! Vad betyder detta? Kontrollstrecket är svagt närmast d röda ju och teststrecket svagt..fattar Inte! :/ Tog ett nytt ca 4h senare o då typ negativt..

    Vad händer? Gravid eller Inte??!


    Menar kontrollstrecket svagt o teststrecket STARKT! Varför???
  • Evi82
    beso skrev 2018-11-24 07:13:28 följande:

    Menar kontrollstrecket svagt o teststrecket STARKT! Varför???


    Då har den inte funkat tyvärr.
  • Nathiis
    beso skrev 2018-11-24 07:13:28 följande:

    Menar kontrollstrecket svagt o teststrecket STARKT! Varför???


    Det innebär negativt/felaktigt test enligt de testförpackningar jag läst.
  • Lunamoon
    lilagrodautanben skrev 2018-11-23 21:51:13 följande:

    Taaack!! Syns det här också?


    Nej
  • beso

    Åh va tråkigt! Har aldrig fått så förut.. :( Har ni?

    Kanske har dom bara sätt den åt fel håll..?

    Hoppas iaf!

    Men ni..jag har googlat ihjäl mig o förstått att alla inte har högst hög på just morgonen. Vet att mitt hög tex stiger runt 11.00 på förmiddagen. Kanske är det som högst på natten..

    Har ni märkt nåt sånt på er själva?

    Ja..jag e testoman..en dyr 'hobby..! ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester