• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Hoothoot
    Theresesvea skrev 2019-09-25 07:19:48 följande:

    Äl +9 och första gången jag ser ett tillstymmelse av streck någonsin på dessa test! Vad tror ni?


    Jag kan ana något :)
  • Zandylina

    BIM+1 idag hög temp än å ingen mensvärk eller spottings än.

    Illamående annars inga andra symtom.

    Osäker på mitt test dock.

  • Jonniie
    Zandylina skrev 2019-09-25 07:30:56 följande:

    BIM+1 idag hög temp än å ingen mensvärk eller spottings än.

    Illamående annars inga andra symtom.

    Osäker på mitt test dock.


    Tycker mig ana någonting ;)
  • Zandylina

    [quote=79922794][quote-nick]Jonniie skrev 2019-09-25 07:50:14 följande:[/quote-nick]Tycker mig ana någonting ;)[/

    Tack för svar jag tycker det med men ändå osäker haha om det skulle vara så, så e det äntligen vår tur efter nästan 2 års försök.

  • ensamärstark
    Theresesvea skrev 2019-09-25 07:19:48 följande:

    Äl +9 och första gången jag ser ett tillstymmelse av streck någonsin på dessa test! Vad tror ni?


    Tror positivt. Dock har jag fått tydliga spök på dessa så skulle testa igen :)
  • Theresesvea
    Zandylina skrev 2019-09-25 07:29:18 följande:

    Jag kan skymta något svagt streck på ditt test


    Hoothoot skrev 2019-09-25 07:29:52 följande:

    Jag kan ana något :)


    ensamärstark skrev 2019-09-25 08:12:01 följande:

    Tror positivt. Dock har jag fått tydliga spök på dessa så skulle testa igen :)


    Tack för svar! Ja jag kommer definitivt testa igen. Men väntar till imorgon. Jag som bara hade ett test kvar som jag tänkt spara till bim ;) så nu får jag åka och köpa ett par till!
  • Närsomhelstnu
    Theresesvea skrev 2019-09-25 07:19:48 följande:

    Äl +9 och första gången jag ser ett tillstymmelse av streck någonsin på dessa test! Vad tror ni?


    Kan se ngt svagt :)
    Zandylina skrev 2019-09-25 07:30:56 följande:

    BIM+1 idag hög temp än å ingen mensvärk eller spottings än.

    Illamående annars inga andra symtom.

    Osäker på mitt test dock.


    Kan ana något här med :)
  • Närsomhelstnu

    Jag vet att detta är svagt, onödigt svagt och troligtvis inget som kan ses på FL. Men man blir ju så taggad när man kan se ngt öht även om det finns risk för att det inget är hehe. (äl+7).

  • MichelleMilli

    Fick ett svagt positivt eventuellt spökstreck i måndags. Testade idag nu igen På morgon urin med clearblue early.

    Har bim på fredag. Sparade morgon urinen och testade ca 3 timmar senare. (Hört att det inte ska vara någon fara om de står i kylen och sen att man tar fram urinen 30 min innan man ska testa)

    Fick ett till streck i rutan men åt fel håll. Är testet fel då? För kontroll rutan funkade. Kan jag vara gravid eller är det ingenting alls denna månad? Vad tror ni? Varför blir det annars ljusblått?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester