• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • kristina27
    kristina27 skrev 2019-12-18 21:24:37 följande:

    Här ser ni mina test-stickor från i söndags.. verkar bara bli starkare o starkare.. kan inte förstå !! Så glad


    Det översta är från ikväll
  • Trollmother

    Nu är jag tillbaka efter förra månadens kemiska graviditet/tidigt missfall. Och det verkar som det tagit sig direkt igen!! Jag är väldigt tidigt ute med test eftersom jag helt enkelt inte kan låta bli haha! Bim är på julafton! Bim-6 idag och jag kan se rosa svaga streck! Vet att FL gör bilderna urdålig när man laddar upp men jag hoppas ni kan se något. Sambon ser utan problem =) blir det en aug/sep bebis tro? =)

  • Sofieelises
    Trollmother skrev 2019-12-18 22:12:58 följande:

    Nu är jag tillbaka efter förra månadens kemiska graviditet/tidigt missfall. Och det verkar som det tagit sig direkt igen!! Jag är väldigt tidigt ute med test eftersom jag helt enkelt inte kan låta bli haha! Bim är på julafton! Bim-6 idag och jag kan se rosa svaga streck! Vet att FL gör bilderna urdålig när man laddar upp men jag hoppas ni kan se något. Sambon ser utan problem =) blir det en aug/sep bebis tro? =)


    Ser :) grattis säger jag!
  • Solros2
    kristina27 skrev 2019-12-18 21:24:37 följande:

    Här ser ni mina test-stickor från i söndags.. verkar bara bli starkare o starkare.. kan inte förstå !! Så glad


    Så roligt vilket fin julklapp! Grattis !
  • Solros2
    Trollmother skrev 2019-12-18 22:12:58 följande:

    Nu är jag tillbaka efter förra månadens kemiska graviditet/tidigt missfall. Och det verkar som det tagit sig direkt igen!! Jag är väldigt tidigt ute med test eftersom jag helt enkelt inte kan låta bli haha! Bim är på julafton! Bim-6 idag och jag kan se rosa svaga streck! Vet att FL gör bilderna urdålig när man laddar upp men jag hoppas ni kan se något. Sambon ser utan problem =) blir det en aug/sep bebis tro? =)


    Ser också ! Grattis ! Jag jobbar på har haft missfall för två veckor sen och hoppas det tar direkt ! Jag var i v 8 då när jag fick missfallet!
  • Solros2
    sigge1235 skrev 2019-12-18 14:29:29 följande:
    Ser jätte tydligt positiv! Jag tror att efter du kom så ökade mer hormonet hCG i kroppen därför fick du nu starkare än på morgonen!

    Jag vågar säga grattis!!
  • Soligtochfint
    Trollmother skrev 2019-12-18 22:12:58 följande:

    Nu är jag tillbaka efter förra månadens kemiska graviditet/tidigt missfall. Och det verkar som det tagit sig direkt igen!! Jag är väldigt tidigt ute med test eftersom jag helt enkelt inte kan låta bli haha! Bim är på julafton! Bim-6 idag och jag kan se rosa svaga streck! Vet att FL gör bilderna urdålig när man laddar upp men jag hoppas ni kan se något. Sambon ser utan problem =) blir det en aug/sep bebis tro? =)


    Jag ser ett svagt streck! Jag är precis lika, bim på julafton och plussade svagt igår :D ska ta ett digitalt på julafton och hoppas jag får något underbart att ge killen i julklapp! Hoppas allt går bra för dig :)
  • MissJibs

    Tag



    Taget inom tiden. Kan skymta ngt svagt o gjorde d i väntan på att kontrollstrecket skulle dyka upp. Va ser ni? Ingen aning om när mensen ska komma, ev på söndag 22/12.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester