• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • gosing

    Samma resultat som på bilden två dagar i rad med CB tidigt test. Positivt resultat ska vara ett streck lodrätt. Testade först på BIM-1 sedan BIM0.

    Hört så mycket om spökstreck så blir helt tokig?! Är ju väldigt svagt streck, enligt instruktionerna så det oavsett hur svagt så är det positivt. Men vi har försökt så länge nu att jag isf knapp kan tro det.

  • CriisseObst
    gosing skrev 2021-03-14 07:16:04 följande:

    Samma resultat som på bilden två dagar i rad med CB tidigt test. Positivt resultat ska vara ett streck lodrätt. Testade först på BIM-1 sedan BIM0.

    Hört så mycket om spökstreck så blir helt tokig?! Är ju väldigt svagt streck, enligt instruktionerna så det oavsett hur svagt så är det positivt. Men vi har försökt så länge nu att jag isf knapp kan tro det.


    Skolle våga mig på ett grattis ????
  • hopeforaplusa
    gosing skrev 2021-03-14 07:16:04 följande:

    Samma resultat som på bilden två dagar i rad med CB tidigt test. Positivt resultat ska vara ett streck lodrätt. Testade först på BIM-1 sedan BIM0.

    Hört så mycket om spökstreck så blir helt tokig?! Är ju väldigt svagt streck, enligt instruktionerna så det oavsett hur svagt så är det positivt. Men vi har försökt så länge nu att jag isf knapp kan tro det.


    Syns tydligt! Har själv haft massa spök med dom så vet hur jäkliga dom kan vara! Testa ta ett digitalt om du har! :)
  • Sopkvasten

    Jag ser också!
    Har du testat igen idag?


    SamiraBudva skrev 2021-03-13 20:04:27 följande:

    Ser ni något?


  • hopeforaplusa
    Sopkvasten skrev 2021-03-14 14:57:10 följande:

    Bim-7 idag. Svagaste strecket i världshistorien! Syns det på uppladdningen?


    Tycker mig skymta ett streck, har du något tidigt test?:)
  • Sopkvasten
    hopeforaplusa skrev 2021-03-14 15:24:51 följande:
    Tycker mig skymta ett streck, har du något tidigt test?:)
    Ja, jag skymtar också! :D Ska ta ett testa tidigt om 4 h tänkte jag. Återkommer då!
  • hopeforaplusa
    Sopkvasten skrev 2021-03-14 15:25:38 följande:

    Ja, jag skymtar också! :D Ska ta ett testa tidigt om 4 h tänkte jag. Återkommer då!


    Åh håller tummen!!!
  • SamiraBudva
    Sopkvasten skrev 2021-03-14 14:57:10 följande:

    Bim-7 idag. Svagaste strecket i världshistorien! Syns det på uppladdningen?


    Jag ser!!

    Jag ska ta ett nytt imorgon och se om det är en ren inbillning eller faktiskt ett plus
  • Ella2018

    Vad tror ni? Tycker det borde vara ett tydligare plus. Hade ett missfall innan, så cykeln är heeelt i obalans.

    Men har illamående, trött och ont i brösten..

    men sist jag fick missfall så visa testet också supersvagt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester