• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lojjjssan

    Hej! BIM -2. Fotat inom ramen av tid. Hur ofta får Graviditetskollen spökstreck? Aldrig haft tidigare utan blankt negativt. Ursäkta mitt nagellack ska bort idag!

  • Ann Lis
    Lojjjssan skrev 2021-08-03 07:28:25 följande:

    Hej! BIM -2. Fotat inom ramen av tid. Hur ofta får Graviditetskollen spökstreck? Aldrig haft tidigare utan blankt negativt. Ursäkta mitt nagellack ska bort idag!


    Jag har fått väldigt många inte många test därifrån som inte visat nått streck alls har till och med kollat med vanligt vatten och även där ser man ett streck

    Bifogar några bilder på olika streck jag fått på deras tester som jag fått trots att jag inte varit gravid

    Ett tips är att kolla med ett annat test också jag har bara fått blankt på test från andra märken samtidigt som dessa gett synliga streck ingen av bilderna är redigerade och strecken har synts i verkligheten också även på en armlängds avstånd

  • gorgonzola
    Ann Lis skrev 2021-08-03 09:01:12 följande:

    Jag har fått väldigt många inte många test därifrån som inte visat nått streck alls har till och med kollat med vanligt vatten och även där ser man ett streck

    Bifogar några bilder på olika streck jag fått på deras tester som jag fått trots att jag inte varit gravid


    är dessa från graviditetskollen?

    har förstått det som att RFSU har samma problem? då är min nog också bara ett spökstreck..
  • Ann Lis
    gorgonzola skrev 2021-08-03 09:17:28 följande:

    är dessa från graviditetskollen?

    har förstått det som att RFSU har samma problem? då är min nog också bara ett spökstreck..


    Japp gravidkollens är dessa
  • Ann Lis
    gorgonzola skrev 2021-08-03 09:17:28 följande:

    är dessa från graviditetskollen?

    har förstått det som att RFSU har samma problem? då är min nog också bara ett spökstreck..


    Fast dina kan ju vara possetiva

    Jag har testat med RFSU , babyplan , cb digital samtidigt som med gravidkollens men ingen av de andra gav något streck , ett svagt pluss och ett spökstreck är ju ändå hyfsat lika , är det possetivt så kommer du få tydligare streck inom någon dag :)
  • Anonym123489

    Hej! Någon som ser något på detta clearblue test? Fått 3 stycken sånahär senaste dagarna och undrar om de inte borde bli starkare ifall de är positivt?

    Mvh förvirrad tjej

  • Lojjjssan
    Ann Lis skrev 2021-08-03 09:01:12 följande:

    Jag har fått väldigt många inte många test därifrån som inte visat nått streck alls har till och med kollat med vanligt vatten och även där ser man ett streck

    Bifogar några bilder på olika streck jag fått på deras tester som jag fått trots att jag inte varit gravid

    Ett tips är att kolla med ett annat test också jag har bara fått blankt på test från andra märken samtidigt som dessa gett synliga streck ingen av bilderna är redigerade och strecken har synts i verkligheten också även på en armlängds avstånd


    Som jag antog då? jaja vi får se om jag får mens på torsdag annars kör vi på nästa månad!
  • Ann Lis
    Gabriella33 skrev 2021-08-03 13:28:36 följande:

    Ser ni ngt??


    Ja nog är där nått svagt hoppas det blir starkare om någon dag :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester