• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Nathaliextnf
    Ljusrosa skrev 2021-09-05 13:45:39 följande:

    Håller med! Det ser lovande ut! :)


    Hihi var tvungen att ta ett nytt test nu när jag kom hem och jag tror nog att det är positivt. Då blir det bebis nr 7 om allt går vägen <3

  • Rostbröd
    Rostbröd skrev 2021-09-05 17:47:52 följande:

    Tidigt missfall? Nedersta fredag och dagens (ej morgonurin) överst


    Hahah sämst upplösning,,, dagens till vänster
  • Ann Lis
    Nathaliextnf skrev 2021-09-05 16:58:30 följande:

    Hihi var tvungen att ta ett nytt test nu när jag kom hem och jag tror nog att det är positivt. Då blir det bebis nr 7 om allt går vägen <3


    Jag törs mig på ett grattis :)
  • Nathaliextnf
    Ann Lis skrev 2021-09-05 19:29:25 följande:

    Jag törs mig på ett grattis :)


    Tusen tack! Känns sjukt overkligt. Så testoman som man är tog jag ett Clearblue nu precis fast jag bara hållt mig 2 Tim och det blev ett super svagt plus :)

    Har ett till sånt test jag ska ta imorgon ;)

  • Ann Lis
    Nathaliextnf skrev 2021-09-05 20:21:36 följande:

    Tusen tack! Känns sjukt overkligt. Så testoman som man är tog jag ett Clearblue nu precis fast jag bara hållt mig 2 Tim och det blev ett super svagt plus :)

    Har ett till sånt test jag ska ta imorgon ;)


    Hahah ja är man testoman så är man :) borde vara ett ännu tydligare pluss imorgon bitti :)
  • Ljusrosa
    Tussilago86 skrev 2021-09-05 21:26:41 följande:

    Tog ett nytt test ikväll... vad tror ni?

    [quote=81358909][quote-nick]Tussilago86 skrev 2021-09-05 21:26:41 följande:[/quote-nick]Tog ett nytt test ikväll... vad tror ni?


    Positivt !
  • Kakelugn

    Brukar ni ändra i typ ljus- och färginställningarna på bilderna i telefonen? Nån som fått FALSKT streck den vägen? Jag ser ett plus om jag gör så, men vad är era erfarenheter?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester