• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sanlin90

    Ser ni något? Ej taget med morgonurin nu som dom andra, inte tagit något på morgonen på ett tag, får hem tidiga test idag.
    Mår lätt illa, spända bröst där bröstvårtorna blivit större senaste dagarna och molvärk som kommer och går.

  • Nathaliextnf
    Sanlin90 skrev 2022-05-24 09:25:39 följande:

    Ser ni något? Ej taget med morgonurin nu som dom andra, inte tagit något på morgonen på ett tag, får hem tidiga test idag.
    Mår lätt illa, spända bröst där bröstvårtorna blivit större senaste dagarna och molvärk som kommer och går.


    Jag ser ett svagt brett streck! Håller tummarna för dig!
  • Sanlin90
    Nathaliextnf skrev 2022-05-24 09:49:17 följande:
    Jag ser ett svagt brett streck! Håller tummarna för dig!
    Åh jag hoppas! Får hem andra test idag, litar inte riktigt på apoteas men känns som det ökar väldigt långsamt isf men det har innan synts sådör på morgonen men inte alls på em.
  • Sanlin90

    Iofs hade jag inte ens starka streck i v 8 med dottern dom ökade superlpngsamt så jag kanske är "låghormonare"

  • flisan1989


    Fattar att det är SÅ långsökt och är bara på ÄL + 7 men vad tror ni? är det textremsan som lyser igenom på den fixade bilden?
  • Maymom
    flisan1989 skrev 2022-05-24 23:40:58 följande:


    Fattar att det är SÅ långsökt och är bara på ÄL + 7 men vad tror ni? är det textremsan som lyser igenom på den fixade bilden?
    Ser blankt ut, men som du säger ÄL +7, hade varit förvånande om du hade sett nåt. 
    testa om minst 2 dar ige. lycka till!

    mammamu77: tycker jag ser en skugga där! 
  • Hoppas 2012
    Mammamu77 skrev 2022-05-24 16:36:17 följande:
    Tycker mig se nått, vilken dag efter ÄL är du?
  • Jen123

    Hej,

    Vad tror ni? Bim är egentligen idag men min mens är lite oregelbunden, men bara några dagar, då jag ammar fortfarande.

    Ibland tycker jag att jag ser en svag skugga och sen ibland är den borta. Har fått akut illamående idag också som påminner mig om förra graviditeten, dock fick jag inte illamående förrän senare i graviditeten då.

  • Smurfananna


    Någon som vill tyda? Bim -2 är taget igår vilket ja ser är blankt, men bim -1 är taget i morse!! Ser ni något? Jag ser men vill inte ha för höga förhoppningar :):) hoppas någon vill tyda!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester