• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • HanSof


    Hej! Jag tog ett ?RFSU testa tidigt?-test nu på morgonen, min mens förväntas komma om ca 2-4 dagar. Tror ni detta är positivt, för sådär starka blir väl inte ett spökstreck?
    Vi försöker med andra barnet efter missed abortion (ofostrig graviditet) som upptäcktes på KUB i januari. Därefter har vi väntat med att försöka på nytt men började försöka nu igen i maj och håller tummarna för att det ska ta sig snabbt igen Glad
  • Nathaliextnf
    HanSof skrev 2022-05-29 09:29:16 följande:
    Hej! Jag tog ett ?RFSU testa tidigt?-test nu på morgonen, min mens förväntas komma om ca 2-4 dagar. Tror ni detta är positivt, för sådär starka blir väl inte ett spökstreck?
    Vi försöker med andra barnet efter missed abortion (ofostrig graviditet) som upptäcktes på KUB i januari. Därefter har vi väntat med att försöka på nytt men började försöka nu igen i maj och håller tummarna för att det ska ta sig snabbt igen Glad
    Det där är positiv! grattis Hjärta
  • HanSof
    Nathaliextnf skrev 2022-05-29 10:25:56 följande:
    Det där är positiv! grattis Hjärta
    Åh tack! Hjärta Jag hoppas verkligen det, men vågar knappt tro det än, ska ta ett nytt test om två dagar och hoppas att det har stegrat och blivit mer tydligt då. 
  • MissDB
    Sanlin90 skrev 2022-05-29 18:21:42 följande:
    Ser ni nått?
    Syns inget
  • JenniB
    Carmen85 skrev 2022-05-27 16:26:58 följande:
    Blir så arg! Jag tog detta testet igår morse, min mens är 4 dagar sen nu. Idag gick jag till barnmorska. Nu  vid 14 tiden. Då visar deras test negativt! Varför händer detta? Testar jag för tidigt? Jag drack ju mycket innan också under hela dagen, Hade ingen aning om att det kunde göra nåt. Igår på kvällen tog jag ett test som också visade ett streck men svagare. Säg att jag inte inbillar mig att där är ett plus, om än otydligt! ????
    Tråkigt när det blir så! :( Jag ser också ett streck men skulle mer gissa på att testet är trasigt då plusset är så himla snett och lite smalare än vanligt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester