• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Lurifixen
    Roxy1 skrev 2022-05-30 10:04:14 följande:
    2 dagar innan bim, är de ett rimligt streck tro?! 
    Tycker mig se att det skulle kunna vara ett streck där..
  • flisan1989


    Vad tror ni om detta? bim på torsdag eller fredag. RFSU testa tidigt fast nu på kvällen.. tog ur stickan ur hållaren. tyckte mig skymta något litet men går inte att se om jag inte förstärker färgerna lite? 
  • Maymom
    flisan1989 skrev 2022-05-30 23:56:04 följande:


    Vad tror ni om detta? bim på torsdag eller fredag. RFSU testa tidigt fast nu på kvällen.. tog ur stickan ur hållaren. tyckte mig skymta något litet men går inte att se om jag inte förstärker färgerna lite? 
    Ser inget. Kan du se om du håller det på armlängds avstånd?
  • flisan1989
    Maymom skrev 2022-05-31 06:33:27 följande:
    Ser inget. Kan du se om du håller det på armlängds avstånd?
    Nej väldigt svårt att se alls utan att fixa bilden lite :( bara att vänta några dagar och öva lite tålamod antar jag Glad
  • LillyE

    Billiga test för att testa ofta och tidigt?

    Helst sånna som går ta innan bim alltså. 

    Blir otroligt dyrt me typ clearblue ultra early.. 

  • Sanlin90


    Ser ni något? Trodde jag skulle få mens i måndags men hade bara molvärk på morgonen sen kom en brun flytning på kvällen och jag hade världens humör.
    Vet egebtligen inte nör eller om jag ska ha mens.
  • Nathaliextnf
    LillyE skrev 2022-05-31 20:22:22 följande:

    Billiga test för att testa ofta och tidigt?

    Helst sånna som går ta innan bim alltså. 

    Blir otroligt dyrt me typ clearblue ultra early.. 


    Jag tycker pred early har varit bäst att testa tidigt med :) inte billigast men inte dyrast 
  • LillyE
    Nathaliextnf skrev 2022-06-01 09:43:55 följande:
    Jag tycker pred early har varit bäst att testa tidigt med :) inte billigast men inte dyrast 
    Vart hittar du dem? 
  • Nathaliextnf
    LillyE skrev 2022-06-01 11:04:08 följande:
    Vart hittar du dem? 
    Jag har köpt mina på apotea och kronans eller om det var loyds apotek :) 
  • Maymom

    Sandin90: ser fortfarande inget, tyvärr. Om du inte tempar redan så börja med det så kanske det blir lättare för dig att veta när ÄL varit och bim kan vara Så slipper du ta massa test hela tiden.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester