• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Ferkis

    Behöver hjälp! 


    Jag är på dag 20 i min menscykel och brukar få min mens mellan dag 24-28. Jag har sån sjuk mensvärk dock och springer hela tiden på toaletten för att jag känner hur det ?rinner till?, och känslan påminner väldigt mycket när jag väntade min son. Hade tänkt att vänta till på söndag, men tog ett test idag på em. Är detta negativt eller ej? Linjen är suuuupersvag men har ändå skarpa ?kanter?. Kan dock inte avgöra om färgen är röd eller grå. Help! 

  • Lina95

    Ska jag lite på detta test? Eller ta ett nytt om några dagar för det är ju inget jämnt streck..

  • Embarazada
    Lina95 skrev 2023-05-31 12:06:39 följande:

    Ska jag lite på detta test? Eller ta ett nytt om några dagar för det är ju inget jämnt streck..


    Jag skulle nog tagit ett nytt test....
  • lalalovee


    Vad tror ni? Något svagt dök upp på testet jag tog imorse och det här som jag tog nu ikväll va ännu svagare. När vägar man ens sig på clearblue digital? Är på BIM-6 
  • Ferkis
    lalalovee skrev 2023-05-31 20:57:21 följande:
    Vad tror ni? Något svagt dök upp på testet jag tog imorse och det här som jag tog nu ikväll va ännu svagare. När vägar man ens sig på clearblue digital? Är på BIM-6 

     


    jag ser inget på dina test tyvärr. Har du testat igen? :) 

  • Ferkis

    Nu hörni börjar jag tveka ganska rejält! 


    jag har testat mig varje dag med tester jag redan har hemma. Har ett CBdigital som jag har tänkt att vänta med till BIM men jag funderar på att ta den redan imorgon. Igår morse tog jag ett CB early som inte visade något. Men nu ikväll, efter att ha hållt mig så kan jag se ett brett, ljusblått streck. 


    Jag blir lite osäker för detta har aldrig hänt mig förut och jag har hört lite olika om CB. är det fler som ser strecket på det översta testet? ska jag ta ett CB digital imorgon bitti eller ska jag vänta lite Med det? jag har BIM om 5 dagar. 


    S


     

  • svansmamman
    Ferkis skrev 2023-06-03 20:02:18 följande:

    Nu hörni börjar jag tveka ganska rejält! 


    jag har testat mig varje dag med tester jag redan har hemma. Har ett CBdigital som jag har tänkt att vänta med till BIM men jag funderar på att ta den redan imorgon. Igår morse tog jag ett CB early som inte visade något. Men nu ikväll, efter att ha hållt mig så kan jag se ett brett, ljusblått streck. 


    Jag blir lite osäker för detta har aldrig hänt mig förut och jag har hört lite olika om CB. är det fler som ser strecket på det översta testet? ska jag ta ett CB digital imorgon bitti eller ska jag vänta lite Med det? jag har BIM om 5 dagar. 


    S


     


    Jag ser tyvärr inget på något av testerna, men å andra sidan är det inte så konstigt om du har sex dagar kvar till BIM. Jag tycker du ska vänta med digitalt till BIM, risken är att det är negativt imorgon och då kommer du ändå gå och fundera hela vägen till BIM om du kanske ändå är gravid men att det var för tidigt för att testa. Så spar dina pengar och håll ut till BIM, det är mitt bästa tips. Jag håller tummarna! ❤️
  • Hallonglass91

    Har aldrig fattat varför man behöver tolka test men nu är jag där. Skulle ni säga att detta är positivt? RFSU test efter 3 minuter.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester