• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • FruEklund
    Syskonförsök skrev 2023-06-10 08:03:30 följande:
    Här har du mitt senaste plus så ser du vad starkt ditt faktiskt är!😂
    Oj ja! Kanske ska våga testa med det idag också då 🙈 återkommer haha 
  • Syskonförsök

    Gör det! Jag tror till och med det syns efter en timmes kiss för dig? men prova håll minst två utan dryck så går det fint ;) kan du mer ju bättre såklart men ärligt, de är ett starkt plus!


    FruEklund skrev 2023-06-10 08:05:53 följande:
    Oj ja! Kanske ska våga testa med det idag också då 🙈 återkommer haha 
  • Lojsan DN
    FruEklund skrev 2023-06-10 07:42:10 följande:
    Hej!

    jag är på ÄL +8 idag (tror jag efter att ha tempat och tagit ÄL tester). Kunde inte hålla mig så tog ett test precis. Vad tror ni? Ser jag i syne? 🙈
    Det där är ett positivt test absolut 😀
    Har du ett digitalt som är early så kan du nog ta den senare i dag. Men jag hade nog väntat ändå tills i morgon, eftersom det är så pass tidigt. 
  • FruEklund
    Syskonförsök skrev 2023-06-10 08:07:09 följande:

    Gör det! Jag tror till och med det syns efter en timmes kiss för dig? men prova håll minst två utan dryck så går det fint ;) kan du mer ju bättre såklart men ärligt, de är ett starkt plus!


    Kunde inte hålla mig. Var så himla kissenödig 😂 ♥️♥️♥️
  • Sam2023
    FruEklund skrev 2023-06-10 08:24:56 följande:
    Kunde inte hålla mig. Var så himla kissenödig 😂 ♥️♥️♥️
    Ohh stort grattis 💕 jag gjorde så också som dig kunde inte hålla mig är gravid vecka 11 nu  .Önskar dig all lycka hela vägen 
  • svansmamman
    FruEklund skrev 2023-06-10 08:24:56 följande:
    Kunde inte hålla mig. Var så himla kissenödig 😂 ♥️♥️♥️
    Åååååh så glad jag blir för din skull! Det låter misstänkt att du ägglossat något tidigare än du trott, eller så har du bara en väldigt snabb stegring av hormon. Hur som helst, grattis! Njuuuuut! 🥳❤️❤️❤️
  • FruEklund
    Sam2023 skrev 2023-06-10 09:37:04 följande:
    Ohh stort grattis 💕 jag gjorde så också som dig kunde inte hålla mig är gravid vecka 11 nu  .Önskar dig all lycka hela vägen 
    Tack snälla! Och grattis till dig också ♥️ passerar ju magiska gränsen snart och kan berätta om nyheten! Så härligt önskar dig all lycka till! 
  • FruEklund
    svansmamman skrev 2023-06-10 11:03:48 följande:
    Åååååh så glad jag blir för din skull! Det låter misstänkt att du ägglossat något tidigare än du trott, eller så har du bara en väldigt snabb stegring av hormon. Hur som helst, grattis! Njuuuuut! 🥳❤️❤️❤️
    Tack så mycket! Håller med, kanske var redan 31/5! tur man fick feeling i sängkammaren då 🙈😜
  • Syskonförsök

    Sa ju det! Grattis!!


    FruEklund skrev 2023-06-10 08:24:56 följande:
    Kunde inte hålla mig. Var så himla kissenödig 😂 ♥️♥️♥️
  • FruEklund
    Syskonförsök skrev 2023-06-10 12:32:45 följande:

    Sa ju det! Grattis!!


    Ja :) tack för pepp så att jag vågade kolla!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester