• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Phie84
    emmaisson skrev 2023-09-24 21:06:05 följande:
    spökstreck va? 🤥
    Ser grått ut tyvärr. Skulle säga spök :/
  • Syskonförsök

    Har du haft ägglossning?? Osäker på testet, de är babyplan va? De säger ju själva att är strecket grått ska en ta det som negativt. är det rosa är det positivt. 


    Sanlin90 skrev 2023-09-25 07:56:28 följande:
    vad tror ni om det här?
  • Sanlin90
    Syskonförsök skrev 2023-09-25 08:03:18 följande:

    Har du haft ägglossning?? Osäker på testet, de är babyplan va? De säger ju själva att är strecket grått ska en ta det som negativt. är det rosa är det positivt. 


    Jag vet inte, slutat tempa oralt men enligt ff och handledstempen är jag äl+7 fick hugg i vänster sida av livmodern igår sen fick jag spända bröst under kvällen så kunde inte låta bli att testa idag.
    det är ett wonfo test, ett tidigt test, tog ett tidigt test från graviditetskollen med som jag tycker mig se något supervagt på men det syns inte på bild utan bara med ögonen. Tyvärr va det sista testen av båda, jag tog två test som mäter från 25 med dom visade avsolut inget. 
  • Sanlin90


    Det öppna testet är det andra testa tidiga jag tog samtidigt och dom andra två är vanliga test som mäter från 25 tycker mig se på det från graviditetskollen
  • Syskonförsök

    Skulle köpt ett digitalt testa tidigt om jag var du att ta med imorgon! Så mycket enklare att veta om de faktiskt är ett riktigt streck istället för spök! Jag gjorde så nu när jag plussade förra veckan och alltid gjort så att en kan känna sig säker och slippa analysera test!


    Sanlin90 skrev 2023-09-25 15:35:39 följande:
    Det öppna testet är det andra testa tidiga jag tog samtidigt och dom andra två är vanliga test som mäter från 25 tycker mig se på det från graviditetskollen
  • Sanlin90

    Jag ska beställde några vanliga testa tidigt och ett digitalt som kommer imorgon men jag är borta hela dagen då så kommer nog ta på onsdag morgon

  • Syskonförsök

    Håller tummarna! Uppdatera gärna här!


    Sanlin90 skrev 2023-09-25 16:03:04 följande:

    Jag ska beställde några vanliga testa tidigt och ett digitalt som kommer imorgon men jag är borta hela dagen då så kommer nog ta på onsdag morgon


  • Sommar2024


    Hej! Då var det dags igen :). Vad tror ni om det här? Rfsu testa tidigt taget på bim -7 (jag har så dåligt tålamod). Plastgrejen tog jag isär efter 4-5 min och bilden togs direkt efter. Någon idé att testa igen om ett par dagar eller solklart spökstreck? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester