• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Mmman

    Ahmm..... What a sight... Syndigt svart på fredagskvällen och allt. Tillbehören till dessa är ju bara pricken över i:et....

  • mariatjejen77

    Brukar alltid vara troslös när jag är hemma på helgerna förutom när jag har min "period". I morgon när jag åker till jobbet kommer jag nog att ha ett par vita spetstrosor som avslöjar lagom mycket framtill

  • Anonym
    mariatjejen77 skrev 2011-12-04 19:04:09 följande:
    Brukar alltid vara troslös när jag är hemma på helgerna förutom när jag har min "period". I morgon när jag åker till jobbet kommer jag nog att ha ett par vita spetstrosor som avslöjar lagom mycket framtill
    Troslöst är inte bra bättre med...

    Vita spetstrosor är mycket bättre, men att de avslöjar lagom mycket framtill ser väl ändå ingen, för du åker väl inte byxlös/kjollös till jobbet?

    Cool
  • Mmman
    mariatjejen77 skrev 2011-12-04 19:04:09 följande:
    Brukar alltid vara troslös när jag är hemma på helgerna förutom när jag har min "period". I morgon när jag åker till jobbet kommer jag nog att ha ett par vita spetstrosor som avslöjar lagom mycket framtill
    Troslöst är nog den bästa färgen av dem alla.... Men hur avslöjar ett par vita spetstrosor någonting framtill??
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?