• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • milla02
    livserfaren skrev 2014-08-17 17:01:52 följande:

    Ja det läter jättebra, det är iallafall kul att du skriver så personligt i trådarna, tycker du verkar vara en trevlig och bra tjej.hur gamla är dina barn,
    Jag  är ganska rakt på när jag skriver i en tråd och man ska våga stå för vad man skriver så det är därför jag inte är anonym.
    Det står i min press hur gamla mina barn är  
  • livserfaren
    milla02 skrev 2014-08-17 22:53:45 följande:

    Jag  är ganska rakt på när jag skriver i en tråd och man ska våga stå för vad man skriver så det är därför jag inte är anonym.

    Det står i min press hur gamla mina barn är  


    Ok jag ska kolla upp där.bra skrivet av dig.själv har jag inte varit Anonym. Men har blivit det nu.tycker det är bättre för mig.allt för många vet vem jag är.och vad jag står för och tycker om.
  • Mickan73

    Som startare av denna tråd så måste jag be alla att hålla sig till vad tråden handlar om. Tråden handlar om att säga vad för typ av trosor man har på sig idag och ingenting annat. Det är helt frivilligt att lägga upp bild. Trevligt i så fall men verkligen helt upp till var och en . Senaste tiden har det varit mycket struntprat och lite om vad tråden handlar om. Så snälla håll er till ämnet och tyck till om trosor istället Skrattande.

  • livserfaren
    Mickan73 skrev 2014-08-18 10:30:38 följande:

    Som startare av denna tråd så måste jag be alla att hålla sig till vad tråden handlar om. Tråden handlar om att säga vad för typ av trosor man har på sig idag och ingenting annat. Det är helt frivilligt att lägga upp bild. Trevligt i så fall men verkligen helt upp till var och en . Senaste tiden har det varit mycket struntprat och lite om vad tråden handlar om. Så snälla håll er till ämnet och tyck till om trosor istället .


    självklart har du rätt ska inte upprepas från mig iallafall.
  • milla02
    Mickan73 skrev 2014-08-18 10:30:38 följande:

    Som startare av denna tråd så måste jag be alla att hålla sig till vad tråden handlar om. Tråden handlar om att säga vad för typ av trosor man har på sig idag och ingenting annat. Det är helt frivilligt att lägga upp bild. Trevligt i så fall men verkligen helt upp till var och en . Senaste tiden har det varit mycket struntprat och lite om vad tråden handlar om. Så snälla håll er till ämnet och tyck till om trosor istället Skrattande.


    Okej då ska jag bara skriva vilka trosor jag använder i fortsättningen
  • Noname00
    milla02 skrev 2014-08-18 17:27:59 följande:
    Okej då ska jag bara skriva vilka trosor jag använder i fortsättningen
    Missförstå henne inte det är helt ok att lägga upp bilder också inte bara skriva det blir lite tradigt i längden du har redan gjort det en gång å vi väntar med spänning på nästa bild :)
  • Anonym (Varmkorv)

    Ni ska inte tycka till om trosor ENDAST berätta vilken färg era trosor har INGENTING annat!!! String, hipsters inte intressant ENDAST FÄRGEN!!!

    Själv så bär jag inga trosor, så ingen färg!

  • Noname00
    Anonym (Varmkorv) skrev 2014-08-18 20:41:57 följande:

    Ni ska inte tycka till om trosor ENDAST berätta vilken färg era trosor har INGENTING annat!!! String, hipsters inte intressant ENDAST FÄRGEN!!!

    Själv så bär jag inga trosor, så ingen färg!


    Klart man ska tala om om det är string eller hipsters eller vad det nu är varför skulle man bara skriva "röda trosor"
  • Anonym (Varmkorv)
    Noname00 skrev 2014-08-18 20:50:00 följande:
    Klart man ska tala om om det är string eller hipsters eller vad det nu är varför skulle man bara skriva "röda trosor"
    Nej, det är inte vad tråden handlar om! LÄS! Vilken färg, inte vilken sort!
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?