• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • HäckHäxan
    Anonym (Kär) skrev 2015-06-30 15:20:04 följande:
    Väldigt söta är dom ;) whatever trosorna, när ska vi få se dom??!!
    haha de ligger nog på fb på häxans fanclub sida, så om du har fb kan du se dem där helt enkelt. För vart de befinner sig just nu har jag ingen aning om så
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kär)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 15:34:51 följande:
    haha de ligger nog på fb på häxans fanclub sida, så om du har fb kan du se dem där helt enkelt. För vart de befinner sig just nu har jag ingen aning om så smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Haha har du en fanclub!? Det borde jag förstått :)var söker man på? Ska bli medlem direkt!
  • HäckHäxan
    Anonym (Kär) skrev 2015-06-30 17:28:11 följande:
    Haha har du en fanclub!? Det borde jag förstått :)var söker man på? Ska bli medlem direkt!
    Hehe man skriver häxans fanclub inne i sökmotorn på facebook såklart, jag tror man hamnar rätt då iaf, om inte så får du hojta så ser vi om det går att lösa.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kär)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 17:35:12 följande:
    Hehe man skriver häxans fanclub inne i sökmotorn på facebook såklart, jag tror man hamnar rätt då iaf, om inte så får du hojta så ser vi om det går att lösa.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Haha hittade den, men ingen bild på trosorna :(

    Dock en annan som liknade din profilbild! Helt galen rumpa. Jag är kär PÅ RIKTIGT!!! ;)
  • HäckHäxan
    Anonym (Kär) skrev 2015-06-30 18:47:38 följande:
    Haha hittade den, men ingen bild på trosorna :(
    Dock en annan som liknade din profilbild! Helt galen rumpa. Jag är kär PÅ RIKTIGT!!! ;)
    Hmm nu måste jag logga in och kolla, var helt säker på att de skulle finnas där, kanske har den på min vanliga sida då.. återkommer strax..

    och tack för dina ord {#emotions_dlg.flower}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kär)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 18:52:13 följande:
    Hmm nu måste jag logga in och kolla, var helt säker på att de skulle finnas där, kanske har den på min vanliga sida då.. återkommer strax..

    och tack för dina ord {#emotions_dlg.flower}
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Tack för dina rumpbilder. Du har gjort min dag...eller kanske vecka :)
  • HäckHäxan
    Anonym (Kär) skrev 2015-06-30 19:05:35 följande:
    Tack för dina rumpbilder. Du har gjort min dag...eller kanske vecka :)
    Tack själv för de snälla orden. Du hade rätt, de fanns inte där, men nu finns den där, ber om ursäkt och gjorde om och gjorde rätt
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kär)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 19:30:03 följande:
    Tack själv för de snälla orden. Du hade rätt, de fanns inte där, men nu finns den där, ber om ursäkt och gjorde om och gjorde rätt smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Tack :) Lika härlig som alla dom andra bilderna. Om man går med i fancluben, anordnas det träffar och så då? Kanske dyker du upp nån gång som hedersgäst?? ;)
  • HäckHäxan
    Anonym (Kär) skrev 2015-06-30 19:35:33 följande:
    Tack :) Lika härlig som alla dom andra bilderna. Om man går med i fancluben, anordnas det träffar och så då? Kanske dyker du upp nån gång som hedersgäst?? ;)
    Hahha vem vet, någon dag kanske jag har mer fritid och energi än nu.

    Ibland vill jag dock göra något sådär knasigt so att bjuda hem 20 pers på måfå till knytkalas och så får det bli vad det blir, typ grillkväll eller något. Kan ju inte gå annat än åt helvete tänker jag
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Anonym (Kär)
    HäckHäxan skrev 2015-06-30 19:37:34 följande:
    Hahha vem vet, någon dag kanske jag har mer fritid och energi än nu.

    Ibland vill jag dock göra något sådär knasigt so att bjuda hem 20 pers på måfå till knytkalas och så får det bli vad det blir, typ grillkväll eller något. Kan ju inte gå annat än åt helvete tänker jag smile2.gif
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
    Hur hamnar på gästlistan till en sådan grillkväll då??
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?