• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • DanneD
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-24 10:32:45 följande:

    Vill du att stingen ska vara på även under sexet?

    Då lutat jag mig framåt så stingen syns mellan mina fylliga skinkor


    Ja, det är grymt sexigt att stringen syns mellan fylliga skinkor. Och att dom är på under sexet har jag inget emot. Så kan man dra dom åt sidan när man ska tränga in ;)
  • DanneD
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-24 13:10:04 följande:

    Röda string


    Caramba.
  • DanneD
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-24 13:10:04 följande:

    Röda string


    String och rumpor är fan det bästa jag vet. Du är nog skitsnygg i röda string.

    God jul! ;)
  • Anonym (Tjej22)
    DanneD skrev 2018-12-24 10:41:24 följande:
    Ja, det är grymt sexigt att stringen syns mellan fylliga skinkor. Och att dom är på under sexet har jag inget emot. Så kan man dra dom åt sidan när man ska tränga in ;)
    Jag har en smal kropp fast jag fick ändå är fyllig rumpa som passar bra i string.
    Ni som gillar string brukar väl gilla att ha sex när trosorna är på
    DanneD skrev 2018-12-24 21:30:48 följande:
    String och rumpor är fan det bästa jag vet. Du är nog skitsnygg i röda string.

    God jul! ;)
    String passar väl inte på alla rumpor eller har jag fel? Det är jul så då ska man ha röda trosor och en röd BH.

    God jul  

  • Underhill
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-24 13:10:04 följande:
    Röda string

    Passande :)
    E vi överens så kör vi
  • DanneD
    Anonym (Tjej22) skrev 2018-12-24 21:52:24 följande:

    Jag har en smal kropp fast jag fick ändå är fyllig rumpa som passar bra i string.

    Ni som gillar string brukar väl gilla att ha sex när trosorna är påString passar väl inte på alla rumpor eller har jag fel? Det är jul så då ska man ha röda trosor och en röd BH.

    God jul  


    Som sagt. Jag tror att du är skitsnygg i string, och det som du berättar får mig inte att tvivla. ÄLSKAR FYLLIGA RUMPOR!

    Ja, jag gillar när stringen är på och att de sitter på när man har sex. Så man får "tränga in" ändå fast stringen är på. Allra helst bakifrån, så att man ser stringen.

    Och röda string med en röd spets BH är helt fantastiskt. Vilken julklapp du skulle vara ;)
  • Anonym (Tjej22)
    Underhill skrev 2018-12-24 21:59:18 följande:

    Passande :)
    Det är därför jag har röda tosor på mig 
  • Pentra

    De matchar min BH. Röda, dagen till ära. Med bling framtill och spetsbeklädda baktill. ... /Pentra

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?