• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Varför string)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2019-02-24 15:02:51 följande:
    Dom flesta får ju ändå inte se vilka underkläder dom bär, det är ju oftast endast deras respektive som får äran.. Så det är kanske dom som gillar deras trosval!?
    Menade att jag tror det påverkas en del del av tex kompisar etc. Alla får väl bära vad de vill naturligtvis men ur bekvämlighetssynpunkt så borde det finns bättre val.

    Tex bomull är väl skönare än tex spets.
  • Anonym (Tjej22)
    Anonym (Varför string) skrev 2019-02-24 14:37:17 följande:
    Jag får en känsla av ett vissa killar här skulle skriva att vad som helst är snyggt.
    Jag ifrågasätter inte din rumpa.
    Har du inte fått brevet från ARN ;)
    Jag måste nog säga att jag tycker att Hipster är sexigare.

    Anledningen till att jag tog upp det var att jag inte riktigt förstår storheten. Jag tror att många tjejer bär string pga att man tror att den allmänna opinionen uppskattar det.
    Så kan det ju vara om trosan sitter bra över rumpan.
    Då är ni olika för en del gillar string och en del gillar att se tjejer i hipster och så kommer det nog alltid att förbli.
    Jag använder string för att jag tycker dom är skönare än trosor som täcker hela rumpan 
  • Underhill
    Anonym (Tjej22) skrev 2019-02-26 20:19:23 följande:
    Så kan det ju vara om trosan sitter bra över rumpan. Då är ni olika för en del gillar string och en del gillar att se tjejer i hipster och så kommer det nog alltid att förbli. Jag använder string för att jag tycker dom är skönare än trosor som täcker hela rumpan 

    E vi överens så kör vi
  • Anonym (50 åriga damen)

    Röda spetsstring i satin med svart spetsmönster.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?