• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Anna)
    Gaskarl skrev 2019-10-31 23:26:00 följande:

    Den troslösa, ren och len,oskyddad som ett kid, låt mig skydda dig och din rena, Lena. Min kropp blir din sköld, när jag ligger bredvid.


    Åhhh missade din vackra kvällspoesi igår.... sov oroligt... men nu blev det en ljuvlig morgon här.

    Tack Gaskarl
  • Anonym (50 åriga damen)

    Nu är trosorna invigda och nu har jag duschat och gjort mig fin så nu är det bara en kort svart klänning med lite diskret mönster i rött (gubben fick inte se mig i de nya trosorna, åkte innan han vaknade i morse så det får han sukta efter).

  • Anonym (Anders)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2019-11-01 14:07:28 följande:

    Nu är trosorna invigda och nu har jag duschat och gjort mig fin så nu är det bara en kort svart klänning med lite diskret mönster i rött (gubben fick inte se mig i de nya trosorna, åkte innan han vaknade i morse så det får han sukta efter).


    Härligt & pirrigt - nästan som en bröllopsdag då brudgummen inte får se bruden innan vigseln, men längta och fantisera!

    Vet du om detta var det enda Anais plagget eller om det finns mer?

    Väntar med stor spänning på att höra mer!
  • Anonym (Anna)


    Inga blommor och ingen färg men silverblanka och sköna....
  • Gaskarl
    Anonym (Anna) skrev 2019-11-01 19:24:10 följande:

    Inga blommor och ingen färg men silverblanka och sköna....


    Lovely..

    Ett silvertäcke över en ovärderlig skatt, därunder döljer sig både en stjärndiamant och en gyllene ros..
  • Anonym (Anna)
    Gaskarl skrev 2019-11-01 19:31:12 följande:

    Lovely..

    Ett silvertäcke över en ovärderlig skatt, därunder döljer sig både en stjärndiamant och en gyllene ros..


    Uppskattar verkligen din poesi... underfundiga små ord som hyllar mitt kön.... fint, Gaskarl
  • Gaskarl
    Anonym (Anna) skrev 2019-11-01 19:39:30 följande:

    Uppskattar verkligen din poesi... underfundiga små ord som hyllar mitt kön.... fint, Gaskarl


    Kul att du gillar mina enkla ord. Jag gillar din rumpa.
  • Flörttomten
    Anonym (Anna) skrev 2019-11-01 19:24:10 följande:
    Inga blommor och ingen färg men silverblanka och sköna....

    Trots saknad av både färg och blommor så är dina trosor fina och omfamnar din rumpa så helt perfekt...
  • Anonym (Anna)
    Gaskarl skrev 2019-11-01 19:45:12 följande:

    Kul att du gillar mina enkla ord. Jag gillar din rumpa.


    Tack =)
    Superman skrev 2019-11-01 20:06:07 följande:

    Trots saknad av både färg och blommor så är dina trosor fina och omfamnar din rumpa så helt perfekt...


    Tack =)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?