• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 15:48:14 följande:
    De passar perfekt över min rumpa ;) Eller nej där ljög jag faktiskt.. de börjar sitta lite löst så det är dags att införskaffa nya ;)

    Hehe...är dom så mycket använda att dom har börjat töjt sig eller har din perfekta rumpa krympt??
  • Marshmallowgirl
    Superman skrev 2019-12-03 15:50:33 följande:

    Hehe...är dom så mycket använda att dom har börjat töjt sig eller har din perfekta rumpa krympt??


    Det är min rumpa som har krympt ;) Men det finns mycket kvar än kan jag lova!
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 15:58:27 följande:
    Det är min rumpa som har krympt ;) Men det finns mycket kvar än kan jag lova!

    Mmmm låter ju helt perfekt ju... ;) Nu blev jag riktigt sugen på att se din ljuvligt lite mindre men ändå rumpa kvar rumpa... ;-p
  • Marshmallowgirl
    Superman skrev 2019-12-03 16:01:12 följande:

    Mmmm låter ju helt perfekt ju... ;) Nu blev jag riktigt sugen på att se din ljuvligt lite mindre men ändå rumpa kvar rumpa... ;-p


    Du som är Superman och allt! Jag trodde redan du kollat in den ;)
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 16:12:05 följande:
    Du som är Superman och allt! Jag trodde redan du kollat in den ;)

    Haha...ja mycket kan jag som Superman men jag hinner inte med att kolla in alla fina rumpor... ;)
  • Marshmallowgirl
    Superman skrev 2019-12-03 16:23:56 följande:

    Haha...ja mycket kan jag som Superman men jag hinner inte med att kolla in alla fina rumpor... ;)


    Jag kanske borde dela med mig av mina koordinater då så du kan scanna in exakt min rumpa? ;)
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 16:41:17 följande:
    Jag kanske borde dela med mig av mina koordinater då så du kan scanna in exakt min rumpa? ;)

    Ja ja gör det gärna eller så kan du PM:a din rumpa istället... ;)
  • Marshmallowgirl
    Superman skrev 2019-12-03 16:47:29 följande:

    Ja ja gör det gärna eller så kan du PM:a din rumpa istället... ;)


    Tror det får bli koordinaterna då, för mig veterligen kan man inte PMa rumpor här? :/
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 16:59:33 följande:
    Tror det får bli koordinaterna då, för mig veterligen kan man inte PMa rumpor här? :/

    Vadå har du redan försökt och misslyckats PM:a rumpan?? ;) Hihi
  • Flörttomten
    Marshmallowgirl skrev 2019-12-03 16:59:33 följande:
    Tror det får bli koordinaterna då, för mig veterligen kan man inte PMa rumpor här? :/

    PMa mig så skall jag berätta hur man gör... ;)
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?