• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Flörttomten
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-18 21:35:55 följande:
    Den har tiden på året så är man ju inte solbränd 
    Superman skrev 2020-01-17 08:45:39 följande:
    Men nästa vecka stämmer ju uttrycket ordning och reda pengar på fredag...perfekt ju... :)
    Nej för jag får lönen på måndag 

    Då får vi göra om ordstävet...ordning och reda pengar på måndag istället på fredag... ;)
  • Anonym (Tjej22)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2020-01-19 02:38:16 följande:
    Jobbar kommunalt/statligt då med andra ord.

    Angående sol så åker många utomlands och får sola ju. Jag har redan varit iväg och snart åker jag iväg igen, annars står man inte ut med vintern.
    Jag är privat anställd men av nån anledning så blir lönen försenad denna månad.
    Jaja alla har inte råd att åka utomlands och jag är en av dom så jag får stanna kvar i Sverige hela vintern
    Superman skrev 2020-01-19 11:41:52 följande:

    Då får vi göra om ordstävet...ordning och reda pengar på måndag istället på fredag... ;)
    Hi hi du kom på ett nytt ordspråk 
     
  • Flörttomten
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-20 06:34:21 följande:
    Jag är privat anställd men av nån anledning så blir lönen försenad denna månad. Jaja alla har inte råd att åka utomlands och jag är en av dom så jag får stanna kvar i Sverige hela vintern
    Superman skrev 2020-01-19 11:41:52 följande:
    Då får vi göra om ordstävet...ordning och reda pengar på måndag istället på fredag... ;)
    Hi hi du kom på ett nytt ordspråk  

    Kan berätta att du inte är ensam om att inte ha råd, vi kan hålla handen hela vintern... ;) Hehe japp men det nya ordspråk gäller bara för dig denna månad... ;)
  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-20 06:34:21 följande:

    Jag är privat anställd men av nån anledning så blir lönen försenad denna månad.

    Jaja alla har inte råd att åka utomlands och jag är en av dom så jag får stanna kvar i Sverige hela vintern  


    Tråkigt... men du får iallafall bära fina trosor =)
  • Anonym (Jo 2)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-01-20 06:34:21 följande:
    Jag är privat anställd men av nån anledning så blir lönen försenad denna månad.
    Jaja alla har inte råd att åka utomlands och jag är en av dom så jag får stanna kvar i Sverige hela vintern
    Hi hi du kom på ett nytt ordspråk 
     
    Trist
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?