• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (Bild?)

    Än en gång... Förstår mig inte på denna tråd...

    Visa trosorna istället för att bara beskriva dem. Det måste finnas tusentals jätte fina trosor där ute som ni har på er men som vi alla går miste om då ni beskriver dem med färg endast...

    Var i finns behållningen i DETTA? (Kliar mig i skallen)...

    Bilder plz!!

    PS. Och nej... är inte en runktrådsinvit... Är genuint nyfiken på de vackra trosor ni går omkring i. Kan även vara inspirerande för andra kvinnor där ute tänker jag.

  • Anonym (Trosbekännelsen)
    Anonym (Bild?) skrev 2020-10-01 12:00:29 följande:

    Än en gång... Förstår mig inte på denna tråd...

    Visa trosorna istället för att bara beskriva dem. Det måste finnas tusentals jätte fina trosor där ute som ni har på er men som vi alla går miste om då ni beskriver dem med färg endast...

    Var i finns behållningen i DETTA? (Kliar mig i skallen)...

    Bilder plz!!

    PS. Och nej... är inte en runktrådsinvit... Är genuint nyfiken på de vackra trosor ni går omkring i. Kan även vara inspirerande för andra kvinnor där ute tänker jag.


    Jag kliar mig faktiskt mer i skallen varför man inte håller sig till ämnet i en diskussion så länge det följer regler, lagar och är etiskt rätt. Vill man ifrågasätta eller avvika från ämnet allt för mycket så tycker jag man startar en egen tråd och diskuterar där istället. Just saying...
  • Anonym (Bild?)
    Anonym (Trosbekännelsen) skrev 2020-10-01 12:13:38 följande:

    Jag kliar mig faktiskt mer i skallen varför man inte håller sig till ämnet i en diskussion så länge det följer regler, lagar och är etiskt rätt. Vill man ifrågasätta eller avvika från ämnet allt för mycket så tycker jag man startar en egen tråd och diskuterar där istället. Just saying...


    Tack för att du förklarade så bra det jag inte förstod tidigare. NU däremot förstår jag precis vad tråden går ut på... och som bonus så har det slutat att klia också.

    Kram på dig!

    PS. Till alla er andra som jag ev. förolämpat med min tidigare fråga så ber jag om ursäkt... Var tokigt av mig, inser mitt misstag nu tack vare Trosbekännelsen.
  • Anonym (Tjej22)
    Anonym (Varmkorv) skrev 2020-09-30 08:04:37 följande:
    Då stämde nog min bild av dig nu, rätt bra då =)
    Ja om du mins hur rumpan såg ut
  • Anonym (50 åriga damen)

    Veckans sista trosa blev en vit transparent string.

  • Anonym (Varmkorv)
    Anonym (Tjej22) skrev 2020-10-02 06:23:09 följande:

    Ja om du mins hur rumpan såg ut


    Anonym (Tjej22) skrev 2020-10-02 06:23:48 följande:

    Vita string


    Ja i vita string ser både rumpan och fören, säkert mycket tilltalande ut! =D
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?