• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (50 åriga damen)

    Är ju lördag så jag är troslös idagOskyldig. Har rosa blanka tights med mönster i gult på mig nu, ska snart duscha och byta till en kort grå klänning så gubben kan "råka" få se något.

  • Anonym (Trosan)
    Anonym (50 åriga damen) skrev 2020-10-24 14:14:43 följande:
    Är ju lördag så jag är troslös idagOskyldig. Har rosa blanka tights med mönster i gult på mig nu, ska snart duscha och byta till en kort grå klänning så gubben kan "råka" få se något.
    Det kanske är läge för dig att starta tråden jag har inga trosor på mig nu
  • Worko
    Anonym (Theådåra) skrev 2020-10-26 11:18:02 följande:

    Svarta string


    Spets eller vanliga bomull?
  • Worko

    Vore kul om det kom upp nån bild ibland med, Behöver nödvändigtvis inte sitta på, men kanske en bild när de ligger på sängen eller så i väntan på att hamna på rätt plats :)

    Jag är också lite nyfiken på vad ni kvinnor har för top 3 trosor
    Lägg dem sängen och rada upp dem och notera åt oss. 

    Alla har vi ju plagg vi håller lite bättre än andra. 

  • Anonym (Tjej22)
    Worko skrev 2020-10-26 11:34:41 följande:
    Vore kul om det kom upp nån bild ibland med, Behöver nödvändigtvis inte sitta på, men kanske en bild när de ligger på sängen eller så i väntan på att hamna på rätt plats :) Jag är också lite nyfiken på vad ni kvinnor har för top 3 trosor Lägg dem sängen och rada upp dem och notera åt oss.  Alla har vi ju plagg vi håller lite bättre än andra. 

    Ok ett urval av några favoriter.
  • Uffeking

    [quote=80731216][quote-nick]Anonym (Tjej22) skrev 2020-10-26 20:54:47 följande:[/quote-nick][/quote]

    Så där ska det se ut.

Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?