• Mickan73

    Vilken färg har du på dina trosor idag?

    Jag.. undrar bara vad du har för färg/stil på dina trosor som du använder idag?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-07 15:34
    Tar upp tråden igen

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-12 06:15
    tar upp tråden

  • Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?
  • Anonym (fegisar)

    En försiktig fråga. 
    Vad är det som får er tjejer att dela med er i den här tråden?
    Vad får ni ut av det?

  • Tink
    Anonym (fegisar) skrev 2024-01-22 10:26:03 följande:

    En försiktig fråga. 
    Vad är det som får er tjejer att dela med er i den här tråden?
    Vad får ni ut av det?


    Haha det är en sån där tramsig fråga som man tycker att man borde kunna svara på hur lätt som helst, men plötsligt kommer på att man inte alls kan om man inte kollar. Det jag får ut är att bli påmind om hur mycket som man gör på autopilot utan att registrera. Eller vet du direkt vilken färg och märke du har på dina strumpor utan att titta eller tänka efter?
  • Anonym (Babe)
    Anonym (Anderss) skrev 2024-01-22 09:46:14 följande:
    Siden?
    Mm, handtvätt gäller, bomullstrosor körs i fintvätt. 
  • Anonym (Oooh sexaaay!)
    Anonym (fegisar) skrev 2024-01-22 10:26:03 följande:

    En försiktig fråga. 
    Vad är det som får er tjejer att dela med er i den här tråden?
    Vad får ni ut av det?


    Undrar jag också. Det är lite som hon där kvinnan i kroppstråden, hon som påstår att hon bara lägger ut bilder på sin nakna kropp i konstnärligt syfte för att hon "uppskattar den kvinnliga kroppsformen".

    Samtidigt som bilderna är väldigt explicita med ex. gagballs och inslag av bdsm. Vad har detta med den kvinnliga kroppen att göra undrar jag?

    Intressant att denna kvinna också postar från sitt originalkonto dit vem som helst på forumet kan skriva privat till henne. Luktar Only Fans om kvinnor likt dessa. Som fiskar medlemmar i smyg på ett familjeforum av alla ställen. 
  • Anonym (mal)
    Anonym (Oooh sexaaay!) skrev 2024-01-22 18:56:03 följande:
    Undrar jag också. Det är lite som hon där kvinnan i kroppstråden, hon som påstår att hon bara lägger ut bilder på sin nakna kropp i konstnärligt syfte för att hon "uppskattar den kvinnliga kroppsformen".

    Samtidigt som bilderna är väldigt explicita med ex. gagballs och inslag av bdsm. Vad har detta med den kvinnliga kroppen att göra undrar jag?

    Intressant att denna kvinna också postar från sitt originalkonto dit vem som helst på forumet kan skriva privat till henne. Luktar Only Fans om kvinnor likt dessa. Som fiskar medlemmar i smyg på ett familjeforum av alla ställen. 
    Jag tycker om att fotografera både andra och mig själv på ett erotiskt och förhoppningsvist vackert sätt, men skulle aldrig i livet komma på tanken att lägga ut dessa bilder för allmänt beskådande här, inte ens med ansiktet bortcroppat. Dels för att inte skapa intrycket att det är fråga om någon komplimangsfiske, och dels för att inte trigga elakheter. Jag har mina bildarkiv på dedikerade fotografikonstsidor där mina bilder i så fall bedöms efter konstnärlig kvalitet och tekniskt genomförande och inte mina tuttars storlek.
Svar på tråden Vilken färg har du på dina trosor idag?